AC7 Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Søkte fort og fant ikke så da legger jeg den ut. Dette er en hel episode hvor mye av det er hvor Clarkson kjører mot Hammond i et av de racene de har. Clarkson kjører Veyron og Hammond og han andre kjører et fly (Cessna 182). http://video.google.com/videoplay?docid=3198662249757043000&q=4wd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Hi and welcome to 2005. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Kom sent i 05 den, gjorde den ikke det? Har den ihvertfall på PC'n. Råtøff film, liker hvordan Clarkson beskriver det i gi full gass på Veyron. Er et helt prosjekt bare å prøve å tråkke ned pedalen, og krever masse planlegging hver gang. :D Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC7 Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Hi and welcome to 2005. Akkurat :D Sikkert noen andre som ikke har fått det med seg så da er det vel fint... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Jeg så den episoden med Veyron første gang på nyttårsaften på BBC og dagen etter sendte de den to ganget til. Den episoden de sendte var bare en halv time da så det var ikke hele innslaget med Veyron som var med, men det var kult å få se hele episoden. :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 meget pen bil det der Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Likte den episoden der. Var så tidig når Hammond klaget hele tiden. Alle tre går så godt sammen og det merkes. Syk bil også, sikkert ikke helt billig i drift. Sa han ikke at den brukte 100liter på 12min med gassen i bånn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Fikk tak i denne episoden for en stund siden, og jeg tror det er den beste top gear episoden jeg har sett. Som sagt over her, de går så godt sammen, og under programmet er de kompiser, ikke kolleger, og det vises så god på dem. Veyron virker som en syk syk bil. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Får håpe vi får se Veyron rundt Top Gear testbanen snart, vært kult å se hvordan den gjør det mot tiden til Zonda'n. :D Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 av en eller annen merkelig grunn, så tror jeg zonda'n banker veyron på bane... har fått det for meg at veyron er en tung og tungkjørt bil.. og zonda'n er letterer og kjøre med. men i rett linje.. ingen tvil.. bugatti veyron!! me like.. me want :D Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Det er uten tvil det som Veyron kan tape på ja. Jeg vet ikke hvor mye Zonda'n veier, men Bugatti'n veier nesten 2 tonn så Bugatti'n kan tape på det. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg