Pudding Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 jepp var isbanekjøring der dritartig. kommer film vil jg tru, var mye filming der. eller hva pudding?mvh thorbis Ja vi var der, og ja jeg var der og filmet. Har lovet "sideways" gutta at jeg skal få litt på nett, men var ikke største action event'en og "mye slitne bmw og sierra" trekker litt ned på publikumsfaktoren. De som kjørte selv dog hadde en nydelig dag med perfekte forhold. Men dette er offtopic :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 morsom film pudding! Må få meg kamera så det kan filmes litt her i gården også. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 ...men var ikke største action event'en og "mye slitne bmw... Mye slitne bmw... nei det har vi ikke sett... Tror jeg telte en 10-12 stykker jeg som passerte depoet på Nerstad når jeg jobba med 242'n... Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 kul film detta:) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 rå bra film:) lo godt da jeg så duden sitte der med girspaken i hånda ja:p Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokerfjes Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 veldig bra!! men hva faen heter den 2. sangen? vil ha Siter --GrannyRacer #1---- 81 Golf diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Pudding slår til igjen ja, artig film dette her ja. Likte spesielt godt den intervju-biten på begynnelsen. Burde kanskje vært litt mer kronologisk mtp. årstider? :) Kronologisk er oppskrytt. Går greit og blande det, også var det for mye jobb og holde det kronologisk :) Den intervjubiten er desverre allt for ærlig... Drifting er no tull :) veldig bra!!men hva faen heter den 2. sangen? vil ha Ikke for å være lat, men du må stikke på videosiden min og se: http://www.gunstig.no/v2/?page=videoprod :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrazyDuck Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Skikkelig bra film. Med litt inside informasjon om livet til en drifter, men røykskader og vondt i hodet... knock :) Ser frem til ett nytt år med dere og kanskje det blir noen pene parallelldrifter?? Siter [ ] 98' Audi A4 1,6 - "Racing green" [x] 85' Audi 80/90 styling, RS-blå gule Koni, Simons 2,5" komplett effektanlegg++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 morsom film pudding! Må få meg kamera så det kan filmes litt her i gården også. Sladding kan kun bekreftes med film! Du kan skryte av å kjøre 10 sekunders run på stripa. Du kan skryte av å kjøre 1.17 runder på Rudskogen. Du kan ikke skryte av å "drifte fett som fy, og linke hele banen" Derfor er filming en naturlig kompis til sladding :) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Du kan ikke skryte av å "drifte fett som fy, og linke hele banen" Derfor er filming en naturlig kompis til sladding :) word! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Veldig, veldig bra film! See you in 2006! :) Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Sladding kan kun bekreftes med film! Du kan skryte av å kjøre 10 sekunders run på stripa. Du kan skryte av å kjøre 1.17 runder på Rudskogen. Du kan ikke skryte av å "drifte fett som fy, og linke hele banen" Derfor er filming en naturlig kompis til sladding :) hjelper ikke med bilde heller, for man kan jo snurre rett etter bildet ble tatt! Så dere driftfun gutta har vist mye bra i fjor, og takk for det! Håper dere blir like aktvive neste år eller enda mer!! :peace: Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg