Tsbusa Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Hva her dere i bilen deres? Untatt vognpapirer etc da. Jeg har: Ett opp ned kors..:/ Tyggis Papir Kondomer Verktøy Svart teip Gjengeteip Jekk etc ekstra ledninger, kabel greier etc en gammel termostat:/ 2 740 eier manualer:/ Maange cder! Sikkert ca 200 elns. Ingen wonderbaum for øyeblikket, men blir vel en USA snart. Mange tomme cola flasker is skrape Det er det jeg kommer på nå.. Vær ærlige dere og, jeg mekka på en kompis sin Bil på jobb i sommer, og tror du faen ikke han hadde hår spray i hanskerommet... Det var hans sin.. jaja. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Sierra'en Noen isskraper MANGE flasker (pendlet med bilen før) En del cd-plater Rundt 70 dvd-covere Slepetau Viktigste av verktøy Reservehjul :p ekstra sett baklykter, og frontlykter Papir balltre 2 wonderbaums (ene luktet jævlig, så han en annen på andre siden av bilen) bakplate til sierra diverse skilt (2.0L etc) mange meter med kabler ekstra sett med gulvmatter ekstra overdel til dashbordet Hmm.. Har vel no mer søppel.. Baksetene er forresten nedfelt, så derfor har jeg plass til ekstra skrot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Øøøhh. Masse søppel. Og rust :) Hva har du på nattbordet? :well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Øøøhh. Masse søppel. Og rust :)Hva har du på nattbordet? :well Vel, har ikke nattbord, men bruker ene delen av det feite tv bord saken. Har en Klokke, og ett sjang jing hai dai hong smykke sak:/ Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 - Verktøykasse med alt det essensielle i (Pipesett, skraller, forlegere 1/2 og 1/4, 6 skrutrekkere, div ledd, fastnøkkelsett 6-24mm+noe tommer, leddnøkkelsett samme størrelser, noen lednings stumper og kabelsko i alle mulige fasonger og størrelser). - Registerrem. - Tomme colabokser. - Is skrape og kost. - 740 manualen. - Masse CD'r til tross for at jeg har MP3 spiller. :???: - To reservehjul. (1 sommer + 1 vinter, ikke sikker på hvorfor...) - Ekstra røykpakke og masse Rizla. - Samtlige kjipe Svinesund lightere jeg har fått de siste to årene. (Vandrer fra bil til bil, bruker Zippo til vanlig) - Ekstra bremseklosser foran. - To blå Wunderbaumer (Blå bil, og blått interiør) med liten speilkule hengende i dem. - Bremsecaliper til GM midsize... Sikkert kjekt å ha... - Fete STARTKABLER, ikke ladekabler som man får kjøpt på bensinstasjonen. - Blyerstatning. - Et utvidet sortement av 740 deler i bagasjerommet som krangler om plassen med den dårlig tilpassa sub-kassa... Helt sikkert mer, men det er såpass mye at jeg ikke husker alt sammen før jeg ser det... Nattbordet består av en tom Colaboks, og to 30cm stabler med bilblader... Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Helt sikkert mer, men det er såpass mye at jeg ikke husker alt sammen før jeg ser det... Samma her! ;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Prøver å ha minst mulig dritt liggende i bilen... CD-mappe, is-skrape, kulepenn, låsolje og noen mynter. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Barnesete, hansker, fotoapparat og rifle! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Barnesete, hansker, fotoapparat og rifle! Rifle må man ha på Svalbard;) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 mp3 spiller, røyk, lighter og skateboardet mitt. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Jeg har alt det du har lyst til å stjele! Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Diger maglite, olje, maaaassse tyggis, ferjekort, batteri, isskrape, cd-mappe, lighter og sigarer av en eller annen grunn.. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RollaOle Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 øhh, masse cder, kondom 1stk, masse styling firmakort, ligther, plastglass, handsfree(aldri brukt=P), jekk, også hjul tvinne, sånn gatebil program for hele 05 sesongen, masse små umbraco nøkkler(til og feste jalla torshov styling som detter AV=P) Det trur jeg var det.. Men etter du har kjørt folk hjem fra fest, ta en titt under setet, finner så jævla mye rart Fant 1 ny snusboks, de plastglassene, kondomer i pakning.. osv fikk solgt snusboksen da, så det var kjekkt! happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
... Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 vinterbilen: firmakort, lommebok(glemmer den bestandig igjen i bilen), sminke, låsspray, parfyme, x antall leppomader, hårspray, isskrape, verktøykassa mi, mobillader, x antall kulepenner, cd mappe og mange brente cd`er, redex, teip,meterstokk,kabler, sikringer, batteri, gummistøvler, wonderbaum,c-vitaminer og tyggis... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 balltre, kniv, sort teip, tørkepapir, 4 cder, skinnhansker, lommelykt, nødhammer med kniv, ekstra sett med bankkort og førerkort. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg