CasaNova Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Må bare legge til at min er manuell og bakhjulstrekk OG har bedre plass bak. Er en kjempebil å ligge bredt med. (Kom en dag det er vått eller snø på bakken, så skal jeg vise dens sidelengsegenskaper) Nå kommer jo vinteren også, så da har du en EU-godkjent bil med skilter og alt i orden klar for nye eventyr. Bra vinterdekk også, så man kommer da frem med den også... Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Må bare legge til at min er manuell og bakhjulstrekk OG har bedre plass bak. Er en kjempebil å ligge bredt med. (Kom en dag det er vått eller snø på bakken, så skal jeg vise dens sidelengsegenskaper) Nå kommer jo vinteren også, så da har du en EU-godkjent bil med skilter og alt i orden klar for nye eventyr. Bra vinterdekk også, så man kommer da frem med den også... Jeg klarer fint å ligge bred med sedanversjonen, dessuten ser den penere ut;o) Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet Oktober 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Sedan, det er liksom bare litt sånn øvingsbil til oss som har tatt skrittet litt videre og kommer gjennom svinga med helvogn. Dessuten er stv versonen den peneste bilen som noen gang er laget...(Mener han dette?) Men bagasjeplassen skal ingen kunne ta ifra at er bedre!!! Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Oktober 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2006 Sedan, det er liksom bare litt sånn øvingsbil til oss som har tatt skrittet litt videre og kommer gjennom svinga med helvogn. Dessuten er stv versonen den peneste bilen som noen gang er laget...(Mener han dette?) Men bagasjeplassen skal ingen kunne ta ifra at er bedre!!! Hehehe, jeg er enig i det siste der. Men jeg skal kun ha med et reservehjul uansett:p Ikke 2 sett for alle hjul:p Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet Oktober 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2006 Men du kunne jo solgt den den nye Carinan med anlegg, så har du jo en kombinert anleggbil og sladdebil her. Reservehjulet henger under, så her har du faktisk plass til å ha med sommerhjula inni om vinteren og omvendt. Jekk følger med også, så da er det jo ingen problem... Wunderbaum kan følge med mot tilegg i prisen! Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Er den ikke solgt ennå? Skuffende... Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Holder på med å få igang brukstraktoren vet du. Men jeg takker ikke nei til et skikkelig godt bud... Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Da har bilen faktisk bilen nulla seg ut i dag. Har nå gått 00005km. Som ny igjen... Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Ja, det var det jeg tenkte ja! det var en lur ide det også da... ;) skal tenke litt på det ihvertfall! ja, har en 79 og en 80 modell Manuelt gir selvfølgelig! :D Den ene er avskilta mens den andre er registrert og står utenfor husveggen! :D Du tenkte vel og lenge, og fant til fornuft. Du skal ha all heder å ære for din heroiske innsats for å få kloa i gammelt japsestål, og japsestålet for at det bar hele veien... Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet September 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Er den ikke solgt ennå? Skuffende... Joda, nå har den reist videre til neste generasjon. Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarnulf Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 hehe, ja den gikk kjempe greit oppover motormessig! men kom litt utfor Mosjøen da vi oppdaget at det var MASSE vann i dørken bak... :( så blir vel til at jeg må kjøpe en bil jeg kan bruke i vinter hvis ikke så kommer jeg til å drukne... ;) Siter Toyota Sportsbil Club Norge! www.tscn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Hmmmm, ikke bra. De er dessverre ekstremt gla i å ruste disse bilene. Den var ikke spesiellt fornøyd med å gå rundt i Oslotraktene fikk jeg erfare. Så hva er egentlig planen for bilen nå? Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarnulf Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 hehe, nei det skal være sikkert! :) planene fremover er å få den rustsveiset i første omgang, hørte med en fyr på jobben og han skulle se på bilen... så håper det ordner seg! Siter Toyota Sportsbil Club Norge! www.tscn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Får håpe det ikke er så alt for galt da. Hyggelig å høre at den ser frem på en bedre framtid. Den har tjent meg godt hvertfall. Lykke til Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krampefot Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Beklager å ta opp ein gammal tråd, men var så mykje snakk om 2T-G motor her... Er det noken som har ein sånn motor til salgs? *Håpe-håpe* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg