Apl Racing Skrevet Februar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 hmm,3000 burde være grei pris for den :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet Februar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2006 Hmmmm... Det er jo nesten så jeg bør tenke på det litt seriøst snart. Begynner virkelig å bli litt lei denna motoren jeg har nå. Har du den i bil eller no, så man kan høre den starte? Dokumentasjon på at den faktisk er overhalt? Er jo greit å slippe å sitte med 2 raste maskiner. Følger baklukelås med i prisen? Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Februar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Jøss, det hørtes jo faktisk interessant ut! Hvis du trenger noe mekkehjelp og psykisk støtte (Og en til å jekke noen øl mens vi mekker), er det bare å si ifra Jarle... Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet Februar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2006 Trenger jo faktisk no hjælp denna japse kjærra her ja. Veit jo også at DU, Chevy350 elsker å bytte motorer for meg. Husk at vi har en Nova som lengter etter 400, og en skrOpel som savner en LET... Ok, glem den siste der, gidder ikke flytte på 2liter's blyklump igjen. Da hadde vi trengt mye øl da. Forventer middag når jeg kommer hjem... Men er 2t-g'n i orden er jeg klar for å dra til Fredrikstad på kort tid jeg... Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chevy350 Skrevet Februar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2006 HEI!!! Lag mat sjøl, kjerring! Men øl er jeg med på. Mmmmmmmmmmmm, øl....... Vi...? DU har vel en Nova, og jeg har en Chevy 400cid, men du kan godt låne den litt - høvelbenk er for gamlinger! Toylet'en ordner vi sikkert, jeg har slegge, spett og skjærebrenner - skaff deg no' rammel å hive i den du! LET i Rekorden? Pøh, du vil heller ha min trimma 20SE du - ser det på deg! Mye øl trenger vi uansett... Siter Christian '77 Caprice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Februar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2006 Mmmmmmmmmhhhh.. 2T-G *Homer Simpson Stemme* Har lyst på!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet Februar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2006 Ja, jeg har både tid og penger... Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Jeg har en 2T-G motor selv i en Carina 1980, jeg skal selge hele bilen med motor. Mer informasjon: http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1138130 Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Tror jaggu jeg må stå over. Hørtes litt "voldtatt" ut den bilen og motoren der. Hvor mye skulle du i såfall ha for detta? Finnes det noe brukbart igjen på den bilen? Du skulle ikke heller tatt å kjøpt min da? Knall vogn. Stasjonsvogn og greier. Kan jo stifte familie med den og greier. Nettopp EU-ok. Følger med Chrome-kapsler som gir bilen et eksklusivt utseende. En haug av annlegg følger med også. Mer enn hva bilen er verdt, og den er verdt MYE. Bare å ta kontakt. Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 T-motorene til toyota tar aldri kvelden, uansett hvor grisekjørt de er. Jeg har uansett en som er interessert i å kjøpe den for 5000,- Men jeg trur nok ikke du byr høyere enn det siden du er tvilsom til de gamle toyotamotorene ;o) Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarnulf Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 hvor mye har du tenkt på i pris på Caninaen din da CasaNova? Siter Toyota Sportsbil Club Norge! www.tscn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Hmmmm... Hvor mye gir man? Har jo mye gromt utstyr. Sota ruter, to delt lakk- Blå/svart matt, stereo til et lass av pæng, to farga sommerstålfelger, alufelger som "nesten" passer, kromkapsler på vinterhjul, 3"dEffekt endepotte, Hella Rallye 3000 blue, flammemotiv på rattrekk-girbelg og selebeskyttere, "stor"(største de har på Bilthema) turteller på rattstammen, voltmeter, Superlover (med to griser som... ja, griser) merke bakpå, fjerna Yota market i grill og masse annet. Mulig den råeste gateregistrerte maskina i Norge skulle jeg nesten tru. Bare å komme med saklige bud! Går den høyt nok, skal kjøper få med blå terninger som dingler så vakkert i speilet. Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet Mars 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 Her er de etterlengtede bildene av den vakre likvogna fra tidlig 80tall. Håper dere ble like tennt som jeg blir hver gang jeg setter meg bak rattet i denne gromme kjøremaskinen Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CasaNova Skrevet Mars 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2006 Ja, da var det bare å spørre å grave etter de mest grove spørsmålene dere bare kunne tenke på om bilen... Masse flott å si om den. Norges mest feilfrie bil, etter stor undersøkelse av NAF. Stod det hvertfall på noen skrytepapirer her et sted!!! Er ikke helt bombesikker på når den selges ennå, da den andre bilen står innesnødd ennå. Men for rette summen kan alt skje... Siter V8power.net 86 Vælvo 240- Bruksvogna 75 Cheva (Disco)Nova 2d Prosjekt/Sommerbil 88 Honda px-ÆRRR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjarnulf Skrevet Mars 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 den så jo faktisk kanskje pen ut da!kiddie Siter Toyota Sportsbil Club Norge! www.tscn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg