srednA Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Jeg skal på eu kontroll i løpet av januar, men jeg må ordne litt ting først. Jeg må koble om lysa bak og montere tåkelys igjen. Hvor stor er pæra og hvor mange watt er det i den? noen som vet eller gidder å se etter..... (venstre side bak, den helt til høyre) Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 21 watt, om ikke jeg husker heeelt feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strandstuen Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 sitter 21watt på min Siter Diesel bråker, Diesel stinker, men diesel går bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Takker, skal se hva jeg får til i morgen...... Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg