isak Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 hmm.. kjøp nytt ratt å girkule:) momo er bra.. trailer ratt er ikke noe kult:) haha, og jeg som trodde jeg hadde så kult ratt... :D bytter vel kanskje ut etter hvert, men nå vil jeg få ferdig stereo'n! m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zharkey Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 stilig... holder selv på med 323 prosjekt.... men får ikke Alpine høytalerne i dørra.... eller får dem i, men da kan jeg ikke åpne vinduet:( Siter Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.V@$$b0t|\| Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 du e her å :P EdIt: trodde jeg pm'a :P :ex_machin uanz bra prosjekt du har hær ! kiddie Siter Kjøretøy: golf iv 4.motion TDI & Golf 2 1.6td -audi coupe quattro.prosjektet x golf 2 -91 x golf gti 16v -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Januar 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 du e her å :P EdIt: trodde jeg pm'a :P :ex_machin uanz bra prosjekt du har hær ! kiddie jeg er her og ja :hello: :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 stilig... holder selv på med 323 prosjekt....men får ikke Alpine høytalerne i dørra.... eller får dem i, men da kan jeg ikke åpne vinduet:( det er trangt i døra t 323.. kjører focal sitt slimtype fårran.. magnetn e litn på den.. å har alpine spx bak:) digg å sitte bak å høre på stereoen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 ok, liten update... har nå montert spilleren skikkelig, og trekt kabler fra dør til cupe... men, forholdet mitt med alpine er ikke direkte godt enda... etter litt skjedde det noe med den motoriserte fronten, den vill ikke gå helt inn! den bare står å knurrer når den egentlig skulle ha kjørt helt inn, hvis dere skjønner hva jeg mener... utrolig frustrerende! og når den står på "tilt 3", står den i tilt 1 posisjon, og det er bare krøll :( det at en spiller til 4200 kr skal bli delvis ødelagt etter så kort tid, blir for dumt altså... noen forstag? andre som har/ har hatt problemer med dette før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Har du trykket på reset knappen etter at du satte den inn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Har du trykket på reset knappen etter at du satte den inn? nei :rolleyes: får vel prøve å finne den da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 på side 6 i bibelen som fulgte med spilleren står det i alle fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 på side 6 i bibelen som fulgte med spilleren står det i alle fall går ut å skjekker det nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 nei, ingen forskjell... blir vel nødt til å stresse rundt for å få fiksa det jeg da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Januar 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Garantisak? :hello: Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 update: har dempa litt i helga, og.... tja :) før demping (her stod det ikke helt bra til nei...): dempingen begynner =) etter litt tectyl(?) behandling: her er bagasjerommet rengjort: godt igang med dempinga: her er mesteparten dempet, men jeg gikk tom for dempematter =( (brukte 4 stk) blir vel en tur til elverum snart for å handle inn et par til =) her er et lite rusthull som jeg ikke har fått behandla enda, men kommer det og ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Januar 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 :) skal å dempe t sommern.. så greit ut.. skal du dempe dørene også? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 :) skal å dempe t sommern.. så greit ut.. skal du dempe dørene også? framdørene er dempet alt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg