isak Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 heisann har så vidt fått begynt på mitt lille stereo-prosjekt det som skal inn: spiller: Alpine CDA-9851R forsterker: Audison srx3 Frontsett: Hertz space K6L sub: Hertz ES 300D div.: Kabler fra earthquake/stinger, STP dempematter jeg tenkte først at jeg skulle ha et focal polyglass v2 frontsett, som jeg også kjøpte, men ettersom de bygde alt for dypt i den trange mazda-døra, bytta jeg dem til hertz-settet... men de skal vel duge de og ;) døra før demping dør under demping: dør ferdig dempet: kabeltrekking: kabelgate, her er signalkablene, 1 høyttalerkabel og remote trekt i orginal kabelgate... håper det ikke forekommer støy, med take på at bilens orginale kabler er trekt her... :wonder jording (beltefeste bak) jeg støtte på et lite problem da jeg skulle trekke høyttalerkabel fra cupe til dør, men løste dette på en elegant måte happyhappy subwooferen min kom i går btw yummy så får vi se om jeg får gjort noe til helga, eller om det blir for kaldt :wonder jeg setter pris på tips osv. fra folket! =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 blir da ikke for kaldt for litt kose skruing? hehe! så lenge kabler er trekt opp og ting er dempet er det jo bare "kos" resten ;) lykke til med byggingen og lyden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 takk takk =D neida, skal nok få det til, men jeg sliter litt med å få ut gamle spiller'n... er en ettermontert jvc cd spiller, må jeg kanskje skaffe meg sånne pinner? gjenstår litt rustfjerning i bagasjerommet før jeg får dempet der, så er ikke bare "kos" igjen :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 For kaldt blir det aldri! :bump Sjekk tråden min ;) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=98100&page=1&pp=15 Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 hehe, du har i det minste garage med port! har garage jeg og, men mangler port :( og da kan det blir for kaldt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 takk takk =D neida, skal nok få det til, men jeg sliter litt med å få ut gamle spiller'n... er en ettermontert jvc cd spiller, må jeg kanskje skaffe meg sånne pinner? gjenstår litt rustfjerning i bagasjerommet før jeg får dempet der, så er ikke bare "kos" igjen :( Disse pinnene får du nok lånt i nærmeste bilrekvisita:) Bare gå innå si "Jeg treneger pinner. Bilstereopinner" :D Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^PonDus^ Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 takk takk =D neida, skal nok få det til, men jeg sliter litt med å få ut gamle spiller'n... er en ettermontert jvc cd spiller, må jeg kanskje skaffe meg sånne pinner? gjenstår litt rustfjerning i bagasjerommet før jeg får dempet der, så er ikke bare "kos" igjen :( Eller bare bruke to skrutrekkere skal fungere det også :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Til å trekke ut spillern brukte jeg faktisk enden på et skyvelær for å dytte ut klipsa. Dette var da den "pinnen" som kommer til syne når du drar ut skyvelæret. Stakk den inn først det ene stedet, dro litt i spilleren, så dytta den inn det andre stedet for så å dra spilleren rett ut :) Kan med fordel bruke noe som ligner ;) Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 brukt bare tynne skru trekkere selv. fungerer utmerket ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woodbeach Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Små umbrakonøkler fungerer også flott! :) Siter Honda Prelude 2.0l 4ws 89' Audi A6 1,8T 98' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 ser ut såm et fint prosjekt detta:) lykke t.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 takk for tilbakemeldinger ;) spilleren gikk greit å få ut alikevel, var bare å dra den ut egentlig doh har ikke gjort noe særlig i helga, men fikk da i det minste liv i spiller'n =D sorry dårlig kvalitet på bildene :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 det var jo goodie at du fikk ordna det ihvertfall ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 det var jo goodie at du fikk ordna det ihvertfall ;) hehe, ja ;) gleder meg til frontsettet kommet til uka, håper ting skal gå litt fortere da :) testa forresten subben i dag, i en annen bil, tror den kommer til å låte fint når den får seg en skikkelig kasse ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kisen Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 hmm.. kjøp nytt ratt å girkule:) momo er bra.. trailer ratt er ikke noe kult:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg