isak Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 en stilig montering må til når man skal testlytte :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 og disse asfaltmattene, går det ann å bruke typen jeg har brukt til nå? eller blir de for myke? Spørs hvilken type du har.. Skulle hatt den tykkeste typen av det merket, de hadde passet ypperlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 Spørs hvilken type du har.. Skulle hatt den tykkeste typen av det merket, de hadde passet ypperlig... tja, får vel kanskje ta en tur innom autod da =) men tror du det er verdt bryet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Februar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2006 tja, får vel kanskje ta en tur innom autod da =) men tror du det er verdt bryet? Japp, det er verdt bryet... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 har ikke fått gjort noe særlig i det siste, men har så vidt fått begynt på bagasjerommet :) her har jeg skjert til bunnplata men som dere ser, går ikke plata kant i kant med sideveggene, så jeg har tenkt til å tette sprekkene etterhvert =) basskassa er så godt som ferdig, mangler bare dempeull =) jeg har hatt litt uflaks med frontsettet mitt, jeg fant ut at dørene lekker vann ved speilene, så det har dryppet vann på "baksiden" av høyttalerene... får håpe de ikke hat tatt skade av det :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Hmm..du har samme problemet med vann inni dørene du også ja.. Har du dekket for baksiden av høytalerne eller er det "fritt fram" for vann ødelegge dette? Jeg har vasket bilen min mange ganger med høytrykksspyler og det har kommet en god del vann inni dørene mine...Funker som bare det enda hvertfall! Men det er litt skummelt ja..;) Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 spenning i værdagen.. kan bli dyrt da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koKKin Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 stikksaga mi å noe som er bra her værtfall :) Siter Volvo V50 1,6D 2008 Volvo v40 1,8L 1998 (solgt) Bmw 318is 1994 (solgt) volvo 244 dl 1981 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 stikksaga mi å noe som er bra her værtfall :) haha, funker fint den ;) jeg har kjøpt meg en sånn pusserull å greier, 300 kr :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koKKin Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 du kunne jo ha lånt min da, men da man ikke er den skarpestekniven i skuffen så tenker man ikke så langt. prates godklumpen min haha :) Siter Volvo V50 1,6D 2008 Volvo v40 1,8L 1998 (solgt) Bmw 318is 1994 (solgt) volvo 244 dl 1981 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Hmm..du har samme problemet med vann inni dørene du også ja..Har du dekket for baksiden av høytalerne eller er det "fritt fram" for vann ødelegge dette? Jeg har vasket bilen min mange ganger med høytrykksspyler og det har kommet en god del vann inni dørene mine...Funker som bare det enda hvertfall! Men det er litt skummelt ja..;) jeg har laga et lite tak over høyttalerene, men de har fortsatt lurt seg litt vann innunder :( men de ser helt fine ut da =) er ikke sikkert det har kommet noe inn i mekanismen, blir spennende å se =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 du kunne jo ha lånt min da, men da man ikke er den skarpestekniven i skuffen så tenker man ikke så langt. prates godklumpen min haha :) haha, tistill du nå! (kjørt noe mer bil i det siste? :P) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomTei Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Ser ut som et bra prosjekt dette her... Om du ikke allerede er medlem må du registrere deg på http://www.mazda-ogn.org... Tommy Siter 1991 Mazda 323 GTX 4*4 Turbo Prosjekt tråd : http://mazda-ogn.org/forum/viewtopic.php?t=574 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 liten update :) basskassa er ferdig, og jeg har montert mellomtonene for (forhåpentligvis) siste gang =) jeg har også laget en kasse til forsterkeren, som skal festes på baksiden av kassa. det som mangler nå, er å lage et deksel forran basskassa og forsterkerkassa, pluss å trekke dekselet og gulvet i bagasjen =) "terminal" høyttalerkopper (?) som jeg har modifisert litt, kjøpte de for å forsikre meg om at det ikke kommer mer vann på høyttalerene =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Mars 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 liten update :) basskassa er ferdig, og jeg har montert mellomtonene for (forhåpentligvis) siste gang =) jeg har også laget en kasse til forsterkeren, som skal festes på baksiden av kassa. det som mangler nå, er å lage et deksel forran basskassa og forsterkerkassa, pluss å trekke dekselet og gulvet i bagasjen =) "terminal" høyttalerkopper (?) som jeg har modifisert litt, kjøpte de for å forsikre meg om at det ikke kommer mer vann på høyttalerene =) Vet ikke helt hvordan de "koppene" fungerer, men om de er tette så er jeg meget skeptisk.. Men om de slipper ut all luften, og puster, kan det vel funke.. Men, jeg personlig hadde villet skjært hull i bunnen.. Når du har dempet dørene såpass bra så får du heller ikke utbytte av det ved å bruke de koppene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg