Kid-A Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Fordi rund front ikke passer på kantete bil! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Desember 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 Smak og behag.... Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Desember 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2003 enig, smak og behag, rs fronten passer godt men crom små bumper passer enda bedre, gå for det du synes er best :D Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einserfreak Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 Originally posted by Henrik_H Skal du beholde fronten?? synes personilg RS-front er fet på Golf 1 :D men vet at det er mange her som ikke liker det (hvorfor vet jeg ikke).. Det er omtrent som gamle damer som kler seg i ungdommelige klær... Det ser for jævlig ut det også... :D Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 smak og behag min venn.. Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 ja. men foreksempel Min hadde ikke passa med Små fangere pga Rally fronten, tror ikke det hadde blitt noe pent.... men jeg skal muligens ha på en krom list på sia så en Gullfarga golf med det for en stund sia det var pent :) Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
texx Skrevet Januar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2004 fant bilde av den Golf'n nå: Siter Golf IV GTI X - Golf 1 G60Turbo X - Golf 2 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olemarius Skrevet Januar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2004 det ser ganske bra ut med den chrom lista der, skulle bare hatt små fangere og nå :) chrom fangere så hadde det vert topp, men passa fint det og med store fangere og den chrom lista der.. mvh. ole Siter Buildt, not Bought Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWLOVAH Skrevet Januar 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2004 Heisann! Slett noen pm'er a så det er mulig å få tak på deg... :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet Februar 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2004 Tømt!! Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet Februar 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Noe mer som skjer med prosjektet eller? :) Nyskjerrig! Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet April 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Da kommer jeg med en liten oppdatering! har ikke blitt gjort så mye i det siste, men nå i påsken er det full gass! Men mangler også et motorfeste som dere ser, noen som har?? send pm!! Er også interessert i tips i hvor jeg kan kjøpe bra kule speil?? (nettsider osv.) Har gått til anskaffelse av audi håndtak også, noen som vet om det har vært en tråd om hvordan denne dørhåndtak konverteringen gjøres på en forsvarlig måte? mener å ha sett det en gang, men har ikke tid til å bruke "search knappen" Takk for all hjelp hittil, skal prøve og holde tråden oppdatert med bilder i løpet av uka.... Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Originally posted by Urgolf Da kommer jeg med en liten oppdatering! har ikke blitt gjort så mye i det siste, men nå i påsken er det full gass! Bilde sier vel mer enn 1000 ord... Men mangler også et motorfeste som dere ser, noen som har?? send pm!! Er også interessert i tips i hvor jeg kan kjøpe bra kule speil?? (nettsider osv.) Har gått til anskaffelse av audi håndtak også, noen som vet om det har vært en tråd om hvordan denne dørhåndtak konverteringen gjøres på en forsvarlig måte? mener å ha sett det en gang, men har ikke tid til å bruke "search knappen" Takk for all hjelp hittil, skal prøve og holde tråden oppdatert med bilder i løpet av uka.... Kristian Jeg har scannet en how to guide som var i bladet "The Golf" på hvordan man sveiser inn Audi håndtak. Right click, save as (Pdf) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fr3ddy- Skrevet April 4, 2004 Rapporter Share Skrevet April 4, 2004 Whoho, Urgolf dette har jeg gledet meg til! at det blir action med golfen igjen! Er så spent på dette prosjektet :) Siter 98 mod Opel Vectra 1.6l 16v 84mod Mazda 929 2.0 (Vinterbil, solgt) x 84 mod Golf 2 1.6 (kjørt i hjel, ribba, hoggern) x 86 mod Golf 2 Gti (trøkt inn bak(rammeskeiv) :( x 82 mod Vw jetta mk1 Gli (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by Henrik_H smak og behag min venn.. ja...Golf SUGE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg