Figgi Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 her er en GT40 som jeg begynte med i dag... gi meg kommentarer på hav jeg burde gjøre med bilen. org. Liten, Liten Modd Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Bra det du har gjort, men originalen er jo drit rå så hvorfor modde den ?? Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Må bare legge til at den IKKE heter GT40, men bare GT den har egentlig KUN hett GT siden starten, men ettersom at originalen bare er 40 tommer høy, så fikk den det tilnamnet. når de skulle gi ut den nye GT'n, så tenkte de på å bruke GT40 som navn, men ettersom at den nye er rundt 42 tommer høy, og det faktumet at en lekebil-fabrikkant hadde copyrighta GT40-namnet, og ville ha ett tilhengerlass med penger for at Ford SVT skulle få bruke navnet, så gjekk de for "GT", og kun det. og når det gjelder modden, så kunne du lagt til kansje 3-4 "Liten" til.. :P Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Enig der Musti. Tror nok at jeg heller ville ha kjørt orginal gitt :D Men for all del, bra det du har gjort :D er nok ikke værdens letteste bil og modde det der. Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Ble ikke helt galt. Men syns den var bedre før modd, egentlig.. :p Astroboy: Mener den nye er 43.5 tommer høy. :p Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 er du dreven å lyst på mye å gjøre kan du jo lage " gulf " utgaven.. Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astroboy Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Ble ikke helt galt. Men syns den var bedre før modd, egentlig.. :p Astroboy: Mener den nye er 43.5 tommer høy. :p ja, derfor jeg skrev rundt 42. :P prototypen var iallefall 42. :) må legges til at 42 er det ULTIMATE svaret på alle livets spørsmål... (H2G2:P) Siter Bilpark: -00 Jeep Grand Cherokee Limited 4,7L V8 -67 Chevrolet Chevelle 396BB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Korrekt det:D Bli me å legge oss foran en bulldoser pga at jorda ska gå under om nokken minutt :D hehe! Ha det, og takk for all fisken! Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 :tannløs flere som ha leid film i det siste? æh... fin modd. Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 er du dreven å lyst på mye å gjøre kan du jo lage " gulf " utgaven.. ??!?...den har vi ikke sett...?!?? :crazysant :crazysant Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 :tannløs flere som ha leid film i det siste? æh... fin modd. Har ei jævli stor bok jeg =) Gult omslag, som en bibl, flere bøker i èn bok =) 5 til sammen Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 ??!?...den har vi ikke sett...?!?? :crazysant :crazysant det sa jeg ikke no om=P Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 En slik GT med Gulf farger finnes i Gran Turismo 4. http://db.gtrp.de/gt4_cars.php?manufacturer=12&car=456 Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 jeg kan jo prøve da, gulf edition..... Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 ellers kan du jo skifte farge bare..hvit med "viper"blå striper..og noen små diskret karbon speil hellothere Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg