frederiCO_87 Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 her er gamle vogna mi.. hatt mye gode burnouts med denne Hei.. Blir bra dette proskjektet her! :phatyo Lurte på en ting.. Hva heter de felgene du hadde på gamle vogna di? Har sett de på en E-28 og syns de var fete! :wave Siter Fuck new model cars, we ridi`n old school. 1983 E28 BMW 518 X1974 VW 1835cc Cal Look X 1989 Peugeot 309XS 1,9 -"Han sa ”Quattro er tingen” å begynte og le, da han dro opp en Audi med sin BMW" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 tror det er m kopi... de har dem på gs bildeler det er forresten 7,5-16 men det er dårlig lakk på dem ... kjørte på 225/55-16 blizzak på de å det var ok vinterhjul Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 da er det første bildet lagt inn ... sånn ble fangeren ferdig på bilen ... skal legge inn bedre bilder etter hvert.. fikk det litt travelt i dag Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 hehe er det noen som har en skiltplate som det ikke står bjørnstad bil NISSAN på som de vil kvitte seg med Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardcore86 Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 jeg har jeg har Siter Oldsmobile cutlass volvo 850 2,5 Opel combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 hva står det på den da? petters pickup potte Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Om du har planer om å beholde bilen å bygge eksos, kan jeg skrive under på at 3" rustfritt med 1 potte er gromt på de motorene der. Og du nevnte at dieselpumpene er problem, gjelder dette alle 2,5TDS eller bare opp til ett årsskifte? Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 jeg har jeg har Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 hehe.. så råe!:) fucku Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 men heter det ikke ei jente? og ikke en jente.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 hvor kjøpte du de hen .. heheh sånne vil jeg ha Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 dieselpumpene på 2,5 tds jevnt over ja det som er problemet er hovedsaklig stillverket men kjører du med gåent stillverk lenge nok så går fordelerenheten i pumpa og da må du skifte hele greia... dette r ikke noe du kan gjøre selv... emm sport tok overhalinga på mi pumpe og med arbeid og deler fikk bilselger (bjørnstad bil) ei nett lita regning på ca 28 000,- ikke billig morro nei ...men nå er den iallefall i orden..heldigvis.. måten jeg fant ut av problemet var at automaten gikk i nødprogram d.v.s displayet slokna... så tok de en feilsøking og da fant de problemet..... thank god for garanti Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 noen som har et glass til grøftelyset på sjåførsia liggende hmm kald snø og varmt glass =sprekk Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 vasket litt bil innvendig i dag jeg ......... dragcar og et litt bedre bilde av fronten da fant også ut at jeg har en bitteliten lekkasje på varmeapparatet så det må tettes ,, kan jeg bruke tettemiddel tro det har ikke minket noe væske men det er slik at når vifta står på full gass så kommer det litt damp og legger seg på sidevinduet på førersia :naaaws Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 også et bilde av e36 touringen til kompisen min... den er 100% Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg