Gå til innhold

Prosjekt Dieseldyret

Ranger emnet


beemerworld

Anbefalte innlegg

HPIM0061.jpg

 

 

 

 

her er gamle vogna mi.. hatt mye gode burnouts med denne

 

 

Hei.. Blir bra dette proskjektet her! :phatyo

 

Lurte på en ting.. Hva heter de felgene du hadde på gamle vogna di? Har sett de på en E-28 og syns de var fete! :wave

Fuck new model cars, we ridi`n old school.

 

1983 E28 BMW 518

X1974 VW 1835cc Cal Look

X 1989 Peugeot 309XS 1,9

 

-"Han sa ”Quattro er tingen” å begynte og le, da han dro opp en Audi med sin BMW"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 97
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Om du har planer om å beholde bilen å bygge eksos, kan jeg skrive under på at 3" rustfritt med 1 potte er gromt på de motorene der.

 

Og du nevnte at dieselpumpene er problem, gjelder dette alle 2,5TDS eller bare opp til ett årsskifte?

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dieselpumpene på 2,5 tds jevnt over ja det som er problemet er hovedsaklig stillverket men kjører du med gåent stillverk lenge nok så går fordelerenheten i pumpa og da må du skifte hele greia... dette r ikke noe du kan gjøre selv... emm sport tok overhalinga på mi pumpe og med arbeid og deler fikk bilselger (bjørnstad bil) ei nett lita regning på ca 28 000,- ikke billig morro nei ...men nå er den iallefall i orden..heldigvis..

 

måten jeg fant ut av problemet var at automaten gikk i nødprogram d.v.s displayet slokna... så tok de en feilsøking og da fant de problemet..... thank god for garanti

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vasket litt bil innvendig i dag jeg ......... dragcar

 

HPIM0952.jpgHPIM0951.jpg

 

og et litt bedre bilde av fronten da

 

HPIM0948.jpg

 

fant også ut at jeg har en bitteliten lekkasje på varmeapparatet så det må tettes ,, kan jeg bruke tettemiddel tro det har ikke minket noe væske men det er slik at når vifta står på full gass så kommer det litt damp og legger seg på sidevinduet på førersia

:naaaws

volvo Amazon deler øk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår