Marfje Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 heisann! skal til å bestille meg 90 fangere og senkesett her og lurer på om det 90 fanger settet det selger på norsk bildelsenter passer helt fint på. grunnen til jeg lurer er at det står at den er uorginal så jeg vet ikke. det andre er senkesettet er innpå felgimport sine sider og ser at de har et merke som heter "Maxtrac" og lurer på om dette er greie fjærer og hvis noen har bestillt slike før om det går ann å få de i 2 forskellige par f.eks 2x 40mm og 2x 60mm. ser de har senke sett på norsk bildelsenter og de heter "Weitec" og lurer forsåvidt på det samme med de. takker for svar Mvh Marfje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OddArild Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Handle fra http://www.autospar.no heller du :) Siter * Golf 2 1986 (Vraket) * Golf 2 1992 (Vraket) * Golf 2 1985 (Solgt) * Golf 3 1992 Vr6 (Solgt)* Golf 2 1991 (Solgt) * Bmw 523i 2001 (Vraket) * Bmw 520i 1996 (Solgt) * Bmw 520i 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marfje Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 bedre passform? ser at jeg ikke får med hvite blinkers der då.. og prisene på siden er veldig dårligt beskrevet i forhold til hva som kommer på regningen... men, takk for svar :) Mvh Marfje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Uorginalt 90'fangersett skal nok passe fint så lenge det er til golf ii.. Husk på at du kan kun senke 40mm på orginale dempere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marfje Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 hmm ok det viste jeg ikke :D det var bra du sa :) tror dere frakten kommer til å bli svindyr på 90fangerene? noen som vet? :) jeg er en fattig student... Mvh Marfje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 150-200kr i frakt var vell det jeg betalte.. Husk å kjøpe blinkers.. Men, om du leter litt f.eks på her på bilforumet.net og autodb.no så er det sikkert noen som selger brukte fangere betydelig billigere enn hva de koster nye.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marfje Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 ok, var ikke så gale det.. har forhørt meg litt her på forumet og skjekket på autodb no. det var ikke noe der.. men, vil ha nye uansett. takker for alle svar! Mvh Marfje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Finner 90 fangere på bilskroter også, der koster dem sikkert ikke mye heller. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Går sikkert mye raskere også.. Autospar bruker jo faen meg flere måneder..hehe Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 150-200kr i frakt var vell det jeg betalte.. Husk å kjøpe blinkers..Men, om du leter litt f.eks på her på bilforumet.net og autodb.no så er det sikkert noen som selger brukte fangere betydelig billigere enn hva de koster nye.. Bestilte to skjermer og en frontplate fra hotshop idag. De sa eg måtte beregne en 450kr i frakt.. Så 120-200 hørtes billig ut. Det er vel rundt samme str.. men men... Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 sjekk at evt priser er inkl moms Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 90'fanger sett med GTI-leppe fra autospar koster 1999 inkl. MVA; og den koster 210,- i frakt :) Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Bestilte to skjermer og en frontplate fra hotshop idag. De sa eg måtte beregne en 450kr i frakt.. Så 120-200 hørtes billig ut. Det er vel rundt samme str.. men men... kva skulle dei ha det fra hotshop da?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Uorginalt 90'fangersett skal nok passe fint så lenge det er til golf ii..Husk på at du kan kun senke 40mm på orginale dempere.. hva skjer om du senker dem 60 mm da? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 hva skjer om du senker dem 60 mm da? ikke godkjent.. sliter på demperene! Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg