Goop Skrevet Juni 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2006 ser bra ut! ;) takk for det.. Håper selv det blir bra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet August 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2006 Oi.. Lenge siden eg har vært her inne nå.. Fikk meg nye dempere til fjærbeina fra sellholm nå i forrige uke.. Og begynt å skifte hjulbuer og indre hjulhus.. Er jo faen ihelrusta alt.. Så da blir den nok store nye, slik at det blir plass til skikkelige hjul.. Skal komme med bilder når dette er ferdi..:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BadMikke Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 var n grei bil da.. selv om utsende var litt redusert :P hehe.. liker den snuta der assa. gratiss med ny bil da ;) lykke til. =) Siter kjør med vett, ligg bredt! Audi 100 (1988) x Volvo 240GL (1987mod) x Volvo 240GL (1986mod) x Volvo 245DL (1980mod) R.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikkan Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Hva slags sandblåseutstyr bruker du? Trykksandblåser eller sugematet type biltema e.l? Jeg har en sånn biltema sak i et hjemmelaga blestreskap, men det funker heller dårlig når rusta blir for tjukk på calipere og liknende. Bra prosjekt BTW. Ser ut som du gjør godt arbeid! Siter '76 245 "Grønne lynet" '82 245 '85 245 "Mjølner" '64 DKW F11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Hva slags sandblåseutstyr bruker du? Trykksandblåser eller sugematet type biltema e.l? Jeg har en sånn biltema sak i et hjemmelaga blestreskap, men det funker heller dårlig når rusta blir for tjukk på calipere og liknende. Bra prosjekt BTW. Ser ut som du gjør godt arbeid! Har sånn stort kabinett med hansker i.. Er bare vanli trykkluft.. Vet ikke ka merke det e.. Håper no det blir bra til slutt ja.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 var n grei bil da.. selv om utsende var litt redusert :P hehe.. liker den snuta der assa. gratiss med ny bil da ;) lykke til. =) takker for det.. Blir nok bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Etterlysning: bilder ftw! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aremme Skrevet September 1, 2006 Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 ser og hørest bra ut dette:D når kommer fleire bilder da? Siter 1981 240TIC Prosjekt 1998 Mitsubishi Galant GLX STV Bruksbil (Konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet September 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2006 Kommer i løpet av noen dager.. Skal jobbe en del no i helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Ikke mye aktivitet her.. Fikk litt mer gromdeler i posten idag:) Truetrac: Fikk brev i forrige uke, om at eg skal i militeret i januar og. Så bilen kommer nok desverre til å ta lenger tid enn planlagt..menmen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Oktober 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 Hjulbuene er foressten ferdig sveist og... Kan ta bilde en dag eg husker det... Litt sandblåsing og div, så blir bilen grunnet.. Da skal det komme bilder.. Får litt mer helthet da!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v240 Skrevet Oktober 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2006 stå på, blir bra dette:) Siter 940 LT 97 http://www.bilforumet.no/900-serien/167012-v240-min-940-lt.html x740 Tic 86 model - solgt XOpel vectra 90 model - Herjebil XVOLVO 240 STV 92 mod x 4 Volvoer, 1 renå, en mitsubichi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Kjøpt getrag 260'en fra Ben Are idag.. Så da er driverket på plass :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Ikke mye aktivitet her.. Fikk litt mer gromdeler i posten idag:) Truetrac: Fikk brev i forrige uke, om at eg skal i militeret i januar og. Så bilen kommer nok desverre til å ta lenger tid enn planlagt..menmen Du fikk det brevet du og ja:puke: Jeg skal IKKE inn! Midt i 242 bygginga er UAKTUELT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 Hehe, bare å sende brev tilbake om at det ikke går pga 242'n det;) Selv så var jeg "motstander" av masseødeleggelsesvåpen på den tiden, og slapp derfor unna. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg