Goop Skrevet Oktober 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 ja..hehe.. Får gjøre noe sånt.. Men tror ikke det blir så gale. Skal være bilmekaniker der inne og så. Men viss de vil sende meg hjem igjen skal jeg ikke være vanskelig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Oktober 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2006 ja..hehe.. Får gjøre noe sånt..Men tror ikke det blir så gale. Skal være bilmekaniker der inne og så. Men viss de vil sende meg hjem igjen skal jeg ikke være vanskelig.. Bilmekaniker på din egen bil, da.. Du får kreve det.. På regninga til den norske hæren.. De betaler delene, altså :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kadett_c Skrevet Oktober 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2006 Ikke mye aktivitet her.. Fikk litt mer gromdeler i posten idag:) Truetrac: Kan du sånn ca gi meg nøyaktig pris på den der :D må ha meg en slik en snart, uten spærre så er d f@%# meg kjedli å prøve å kjøre skrens!!! Siter *1995 Opel Astra* *1986 Mercedes Benz 300E W124* X*volvo 240GL 1990* SOLGT X*Opel kadett c, 20se 1978 prosjekt* SOLGT x*1980 Honda civic 1.3* vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Desember 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2006 Får legge ut litt update idag, siden har eg litt tid!! Har fått sveist litt på gamle volvoen.... : Har også fått montert truetrac i aksling, sandblåst denne og grunnet han.. Har også forsterket bærearmene bak.. Sveist på noen plater på undersiden. Mere bilder kommer!!! Har såndblåst hele bilen under også.. Forbanna drittjobb.. Så da blir det sauset inn med syregrunning, lakk, og så trectyl.. Så tar det nok litt tid før det ruster igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg