Gå til innhold

Post bilder av din Civic! Eller noen bekjente sin!


olehenri

Anbefalte innlegg

  • Svar 341
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Poster et par bilder av min egen civic :D

 

killwangentrondheim16180506026.jpg

killwangentrondheim16180506025.jpg

 

s_18@CH : Kjekt å se at du endelig fikk vaska honda`n. Var litt vell mange vinterskitten bilder på tråden din :p. Men nå fikk man jo sett at lakken virkelig er i god forfattning. Pen bil! :)

Honda Civic Coupe D16Z9 VTEC

Email: raymond@digitaltragedy.net

http://www.digitaltragedy.net

 

*The beauty of a solution lies in its simplicity*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her e civicen min.. blir nye felger, lykter, lambodører, sideblinker før sommeren:thumb så det blir bra, da blir det rudskogen i sommer! heh

 

Veldig pent, kanskje litt for åpen front etter min smak. Digger tåkelysa, hvor skaffa du dem?

 

Har du tenkt på karbon panser og ordne skivebremser bak? Tror det kunne vært en god ide. Ellers må jeg si at dette var en av de peneste civic`ene jeg har sett her til lands :)

Honda Civic Coupe D16Z9 VTEC

Email: raymond@digitaltragedy.net

http://www.digitaltragedy.net

 

*The beauty of a solution lies in its simplicity*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig pent, kanskje litt for åpen front etter min smak. Digger tåkelysa, hvor skaffa du dem?

 

Har du tenkt på karbon panser og ordne skivebremser bak? Tror det kunne vært en god ide. Ellers må jeg si at dette var en av de peneste civic`ene jeg har sett her til lands :)

 

nei det har eg ikje tenkt på.. men kankje det=) jøss, mener du det?! takker =) tåkelys kjøpte eg på mekk..

- Honda Civic Esi 94 mod

- Toyota Carina 86 mod

- Toyota Carina 82 mod

- Ford Sierra 92 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte jeg deg i dag (søndag) på vei nordover fra Trondheim? Og hva er de lysa ovenfor cd spilleren? Pen kjærre :)

 

Om det var på omkjøringsvegen, kan det ha vært meg, vært ute i marka og trasket. Svingte av inn til Leangen. :)

 

Og de lysene er en A'PEXi V-AFC II, sånn for å være nøyaktig. Er en liten dings man kan bruke til å monitorere forskjellige parametere ved motor. Den kan også styre bensinmengder etcetera, og kommer til å bli brukt når jeg bytter kammer, drev, ventilfjærer og annet rask i sommer.

 

Og takk. :)

Trondelond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det var på omkjøringsvegen, kan det ha vært meg, vært ute i marka og trasket. Svingte av inn til Leangen. :)

 

Og de lysene er en A'PEXi V-AFC II, sånn for å være nøyaktig. Er en liten dings man kan bruke til å monitorere forskjellige parametere ved motor. Den kan også styre bensinmengder etcetera, og kommer til å bli brukt når jeg bytter kammer, drev, ventilfjærer og annet rask i sommer.

 

Og takk. :)

 

 

Kan den brukes til å reparere rustne hjulbuer oxo????? :hvaskjera

I tilfelle kjøper jeg et dusin av den dingsen......thi hi hi!

 

Forresten - når skal vi kjøpe oss kammer da????? Så simultanbytter vi (dvs vi ser på mens Karl skrur med alle fire armene sine....hehe.... Vi kan jo drikke Dahls light og sitte på campingstoler og høre Cypress Hill imens.... Og komme med noen småstressa kommentarer når vi synes det går litt tregt med mekkinga..... :eek: :eek: :eek: :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan den brukes til å reparere rustne hjulbuer oxo????? :hvaskjera

I tilfelle kjøper jeg et dusin av den dingsen......thi hi hi!

 

Forresten - når skal vi kjøpe oss kammer da????? Så simultanbytter vi (dvs vi ser på mens Karl skrur med alle fire armene sine....hehe.... Vi kan jo drikke Dahls light og sitte på campingstoler og høre Cypress Hill imens.... Og komme med noen småstressa kommentarer når vi synes det går litt tregt med mekkinga..... :eek: :eek: :eek: :eek:

 

Vet ikke, du kan gjerne få gjøre et forsøk! :cool:

 

Kammene skal vi bestille når skatt- og feriepengene kommer, antagelig på slutten av måneden! :-D Stakkars Karl.. :) Men har du verktøy for å bytte fjærer nå'a?

Trondelond

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår