Finni84 Skrevet Oktober 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2007 Siter Siddis Golften http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=121286 Bilder fra Gatebiltreff Egersund 06 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=137712 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alv prelude Skrevet Oktober 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiburon Skrevet Desember 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2007 Alltid vært svak for Honda Civic, men har aldri blitt noe av...før nå! :D Valget falt på denne praktiske og fornuftige 3-dørs utgaven, hehe... Siter - John Thomas Nordahl - - 2007 Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 Får slenge meg på her j og da..! ;) et av bildene måtte j hente ifra Hondashowoff.com da j hadde et lite Harddisk-ras for en stund tilbake! :( [/img] [/img] [/img] [/img] [/img] Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Januar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2008 her er bedre bilder av min 4wd daily driver... faller kanskje ikke i smak utseende messig:P mn på is/snø er den konge :P både oppover å sidelengs ;) mye mere shuttler på The Honda Civic Wagon Discussion Forum Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stølen Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 Slenger ut et av min Aerodeck Vti.... Den er ikke så snill som den ser ut ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simonas Skrevet Januar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2008 Mitt gull som jeg har kjøpt ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 legger inn noen bilder av eks-VTi'en til en kompis: (solgt våren 2007 til en fra nord-norge, som skulle sette turbo i den) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TiGrtuning Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 07&id=18157640[/img] Siter Hvorfor kjøre fort når du kan fly lavt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mars 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2008 Min nylig kjøpt civic <3 Henter den på mandag :D Siter -Toyota Previa 2001(bilde) -Daelim Roadwin (bilde) -GMC(bilde) -Opel Zafira -Volvo c30(bilde) -Honda Civic(bilde) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mars 3, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Denne blir solgt i disse dager... ^^^^^ ^^^^ Link til auto.db annonse! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg