Gå til innhold

Ca. Pris på ferdig bygd 2.2i Turbo

Ranger emnet


jas

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

joda... grunnet jobb og utgifter står den og fryser under en meter med snø :P

hehe neida...

 

Har ikke fått gjort noe enda siden jeg jobber hver dag fram til 16:00 for tiden... skal mase litt på en kar ang. verksted nå til uka...

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått inntrykk av at det må jobbes litt mer med den gamle CIH-motoren. Det er jo en annen tråd her som ligner på din: Turbo Manta. En ting som i alle fall er litt kjedlig er at både eksos og innsug er på samme side, blir kanskje noget trangt.?

 

Av litt leselatskap så må jeg spørre jeg; har du fullt ledningsnett, innsprutningstank og alt?

 

Effekt? Leste akkurat i et Gatebil blad hvor noen har satt på Turbo på en 316 for kr 5000. 88 til 167hk.. Ganske imponerende.

 

Blir spennende å følge med hvordan det går med ditt prosjekt da. Drømmer selv om Turbo i min Rekord, men det er nok litt fram i tid fortsatt.

-Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;)

Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fult ledningsnett ja... men må antagligvis skaffe meg innsprut tank... men er det så stor forskjell på vanlig og innsprut tank da? Har sett litt på en Edelbrock elektrisk bensinpumpe som jeg bare kan montere på orginal tanken...

 

 

BTW: Jeg bestod oppkjøringa :D

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok kanskje mulig å ungå det. Jeg er ikke sikker på hvordan det er baki der på en forgasser-Rekord. Det med innsprutningstanken vettu. Inni er det visst noen kar og sånn.. De er vel ikke så viktige, men det er i alle fall større uttak til pumpa. Du må nok uansett improvisere litt med selve pumpa. Den originale feste-anordningen er teit nok fra før av syns jeg. Det siste er spørsmålet om du har retur fra gassern din? Innsprutninga er jo ment til å ha retur. Mer enn det kommer jeg ikke på akkurat her og nå du.

-Grattis me lappen da! Ikke hærj istøkker Rekorden med en gang da!;)

-Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;)

Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Du skulle helst hatt en 2,4i (c24ne) Den har smidd innmat og toler mer !

har aldri vært smidd innmat i en 2,4.

 

 

jas: hvor mye hk har du tengt deg??? eller hvor mye penger har du tengt å bruke???.

skal du ha 200hk eller 500hk. her er det STOOR forskjell på pris.

97748454

Kadett c pick up. Saehan max -79

Kadett B RALLYE 2,4 197hk -72

Ascona B 2,5 24v turbo (600+hk)

Cheva Pick up 6,2 turbo ic -88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jas: hvor mye hk har du tengt deg??? eller hvor mye penger har du tengt å bruke???.

skal du ha 200hk eller 500hk. her er det STOOR forskjell på pris.

 

Bruker det som det vil koste... skal nok ikke over 200hk... satser på 150 i første omgang...

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår