Gå til innhold

Ca. Pris på ferdig bygd 2.2i Turbo

Ranger emnet


jas

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Vet ikke jeg heller, men har fått inntrykk av at det koster mer enn det smaker. Det er jo en gammel motor og et tidlig innsprøytnings-system, så det må gjøres en god del for at det skal bli noe av trur jeg. Mange har heller foreslått en nyere 2liter, 20NE, eller hva den heter.

 

Skal du ha turbo i den fine bilen din da? Ser for meg at det hadde vært bedre med en blankpolert 6er topp og noen fine gassere jeg. Men hver vår bak, hver vår smak. ;)

-Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;)

Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sitter nå og leker med tanken på en 2.2i med turbo da...

men hadde også vært tøft med 6'er...

 

Uansett så får jeg ikke gjort noe mer med bilen før jeg får meg jobb.. (som er enklere sagt enn gjort)

 

men får jeg meg en fin pengesum etterhvert skal du ikke se bort ifra det att 6'eren blir putta nedi med 4 weber gassere... :D

 

Må bytte insug og sånt også da vel... ?

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok litt annet innsug ja. Originalt så er det jo bare innsug til vanlig enkel forgasser og innsprutning. Mulig det var noe mer spennende på gamle Commodore B eller no.?

-Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;)

Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la inn en tråd av samme type som denne på forumet til JMA for en tid siden... her er svaret jeg fikk:

 

 

hei!

for å montere turbo på bilen din trenger du:

turbo 4500

grenrør 2300

intercooler 2600

div oljeslanger/koblinger 800

div rør silicon slanger 1500

-----------------------------------

total: kr.11700,-

 

så med desse delene er du i gang. bør regne med å bruke noen kroner mer enn dette. du trenger blandt annet også eit åpnere eksosanlegg på bilen.

 

tror jeg venter litt med denna tushbon til jeg får meg jobb :D:D:D

95' Opel Omega 2.5 V6

89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår