SilweR Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 har prøvd å søke rundt på forumet for å finne en beskrivelse om hvordan og hvor man skal montere dumpen om man skal bruke hullet til den orginale ventilen.. er det noen som har bilder, eller en god forklaring blir jeg glad! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 nå vet ikke jeg hvor dumpen på disse bilene sitter orginalt, men det er ikke værre enn å finne en utgang på et rør mellom trykksiden på turbo og innsug (nærmest mulig innsug er vel det man har kommet fram til er det beste) og montere dumpen der, og koble vakuumslangen fra dumpen på innsugsmanifolden.. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SilweR Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 joda vet hvordan og hvor mann generelt moterer en dump.. men det jeg lurte på var hvor den orginale står på 1,8t (glemte å skrive hvilken motor) og om den er enklest å nå fra undersiden av bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-S Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 den er lettest å nå fra undersiden. Skru av plastdekselet under motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 1. Løft opp bilen 2.skru av motor dekselet under 3. se til venstre ligger ligger ikke så langt opp 4. dra av den gamle 5.sett på den nye og skru klemmene 6. blend den ene slangen hvis det er en åpen dump du har montert 7. skru på motordekselet 8. tut og kjør/ eller wroom pyshj og kjør yodude Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg