Turbo_Dos Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Hei, hvor finner jeg blinklys rele på volvo 240? Blinklysene mine virker ikke. nødblinken virker av og til om jeg beveger litt på ledningene, men ikke blinklyset. har troen på dårlig kontakt en plass, men er ganske blank på hvor. Hjelp? :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 mener det skal være på sjåførsiden nede ved cdspilleren, eller helt nederst ved midtkonsollen enklere sagt da.. Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 mener det skal være på sjåførsiden nede ved cdspilleren, eller helt nederst ved midtkonsollen enklere sagt da.. Japp, rett innenfor dekselt.. men nødblink går da på samme rele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Japp, rett innenfor dekselt.. men nødblink går da på samme rele? mener den skal gå på samme rele ja! Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 hmm.. jeg vet at på eldre mercedes (w126), virker ikke blinklys om nødblink bryteren er gåen! men jeg tror ikke dette er tilfellet til volvo 240, da ejg mener å huske at min nødblink bryter var gåen.. anbefaler deg å måle ved relèet.. jeg har forøvrig et ekstra relè, men det ligger et eller annet sted i boden :S Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 fant ut problemet ja... om jeg beveger på relet virker blink lysene, men det skal ikke mye til for de faller ut igjen, skal prøve å skifte ut,og se om ting blir bedre. Takker for raske svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExceL Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 bærre hyggele! Siter - VOLVO - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 drar opp denne tråden litt jeg! har problem med blinklysa igjen! Nå virker bare nødblinken, og ikke blinklysa, hva kan det være? Før sa hadde jeg problem med at nødblinken ikke virka, men da virka blinklysa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Tom for blink lys olje, helt garantert. Siden det kommer litt når du rører på ledningene, så forflytter du da på den lille olja som er igjen slik at den blir med strømmen. Enkelt og greit. Sundt Bondevett det! Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sportsvagnen Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Drit i sånna toskesvar a. Hadde akkuratt samme problemet på min bil, der var det så enkelt som at det var dårlig kontakt på sikringen. Ta ut, rengjør festene og div. og kjør på med litt elektrospray.;) P.S..Fasten Seatbelt lampa er på samme relleet. Siter Fast, faster, to fast, DEAD! *Volvo 240GL++ 1989* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Drit i sånna toskesvar a.Hadde akkuratt samme problemet på min bil, der var det så enkelt som at det var dårlig kontakt på sikringen. Ta ut, rengjør festene og div. og kjør på med litt elektrospray.;) P.S..Fasten Seatbelt lampa er på samme relleet. Tusen Hjertelig takk happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Drit i sånna toskesvar a.Hadde akkuratt samme problemet på min bil, der var det så enkelt som at det var dårlig kontakt på sikringen. Ta ut, rengjør festene og div. og kjør på med litt elektrospray.;) P.S..Fasten Seatbelt lampa er på samme relleet. for å repetere meg selv, hadde jeg samme problem. symptomet mitt, var at motoren dauet når jeg brukte blinklys. jeg byttet relè, men ingenting skjedde. sikringen så fin ut, men den var irret og hadde dårlig kontakt. mao. har du problem, DRA UT SIKRINGEN og se på den NØYE, på KONTAKTPUNKTENE.. yes, der skrev jeg masse store bokstaver, men bare vil fremheve at av og til, er problemet enklere enn man tror.. (samt gratis å fikse) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 for å repetere meg selv, hadde jeg samme problem.symptomet mitt, var at motoren dauet når jeg brukte blinklys. jeg byttet relè, men ingenting skjedde. sikringen så fin ut, men den var irret og hadde dårlig kontakt. mao. har du problem, DRA UT SIKRINGEN og se på den NØYE, på KONTAKTPUNKTENE.. yes, der skrev jeg masse store bokstaver, men bare vil fremheve at av og til, er problemet enklere enn man tror.. (samt gratis å fikse) de så igrunn bra ut, bytta sikringen også for å være 100% brukte sandpapir på kontaktpunktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_Dos Skrevet Februar 27, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 Bytta blinklys relet for en stund siden, så tror ikke det er det. men enting skal være sikkert han som hadde bilen før kan ikke være riktig bevart... fant veldig mange ledninger som Lå løs overalt. får ta bilde av de ledningene jeg ikke vet hvor skal, så kankje noen av dere vet det! hadde vært kjekt om dere vet noen andre plass jeg kan se etter feil? var foresten en ledning fra nødblinken - som var løs, det er 2ledninger fra - Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingolonko Skrevet Februar 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2006 viss du tar ut nødblinkbrytaren virkar ikkje blinklysa så du kan eventuelt leita etter dårlig kontakt på brytaren eller prøva å skifta han. for å få bukt med fasten seatbelt lampa dreg du berre frå kvarandre den kontakten som er rett innanfor askebegeret bak, men då forsvinn også lyset over askebegeret bak. så den kabelen må du skjøyta viss du vil ha lys der. trur det skal vera den kvite og raude. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg