Gå til innhold

Jeremy Clarkson: Kjører Laguna Seca (GT4 vs. Reality)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Jeg hadde helt sikkert ikke klart det noe fortere i virkeligheten men jeg kan jo skryte av at jeg tar den runden bedere en 1.41 i sofaen aneglsmili (ja selvfølgelig med samme orginale bil)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hele episoden.. jævla bra, men blir ikke helt rett detta..

 

Kjører vanlig NSX på banen, men på GT4 er det en NSX-R.....

 

Ey det må du sende en e-mail til top gear om ;)

- Vw bora 1.9tdi 4motion

X 1991 Audi S4 2.2t

X 2000 Passat

X 1993 Audi S4

X 1995 Audi 80 2.8e Quattro X 1985 Audi Coupe Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja si det.. nei var en jeg kjenner i Narvik som har NSX som sa det... så ikke etter om det var NSX-R i spillet... siden du har NSX, så veit du sikkert mere om bilen en meg :well

 

Tror det finnes en eldre modell av Acura NSX der på GT4, som ikke er Type-R.

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja si det.. nei var en jeg kjenner i Narvik som har NSX som sa det... så ikke etter om det var NSX-R i spillet... siden du har NSX, så veit du sikkert mere om bilen en meg :well

 

 

Ok. Er en jeg vet om som bor i Narvik og kjører NSX (kan ikke være mange fra Narvik med NSX tror jeg :p) - mulig han har rett ja.

 

Jeg rettet ikke på deg, spurte bare. Siden jeg bare har sett hvite NSX-R av NA2 (2002+) NSXene... Visste ikke at NSX-R kom i andre farger enn hvitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår