CoilOver Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 http://stilen.net/forum/viewtopic.php?t=23 Very nice... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Dama er ikkje noko digg i da haile tatt....Bilen falt ikkje heilt i smak da heller :op Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Så hvis du plusser en Honda med en bilvask, får du ei jente? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Noen burde klippe plenen ja. Ellers anbefaler jeg slikt sett til hageslangen: 129 på clasohlson faktisk, ganske bra :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Dama er ikkje noko digg i da haile tatt....Bilen falt ikkje heilt i smak da heller :op Helt greit det for da slipper vi og sloss om a:) Hadde lett lat hu polere brom bromen min jeg:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Hun er hjertelig velkommen til å gnu seg på min Honda (uten noen skarpe ting på seg...) Naken oom hu Absolutt vil det ;) Grei bil, Grei dame... greit ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Helt greit det for da slipper vi og sloss om a:) Hadde lett lat hu polere brom bromen min jeg:) ¨ Kan gjerne få polere litt av hvert hu der :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Ser ut som eg har dårlig smak :( Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Jamen tenk hvor kjipt det hadde vært hvis alle gikk etter samme dama da :crazysant Dere hadde jo bare blitt forbanna når jeg allerede hadde vært der :bump Tror vi alle skal være gla smaken er som baken jeg enten det gjelder damer bil eller det som måtte være. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 etter topicen å bedømme så er man jente etter å ha vasket en honda? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 not bad, not bad @ all Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Hun der var ikke noe pen. Ser stokk dum ut også. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Noen burde klippe plenen ja. Ellers anbefaler jeg slikt sett til hageslangen: 129 på clasohlson faktisk, ganske bra :) hehehehehe..genialt :lol :lol Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kane Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Hu hadde aldri fått vaska noen av mine biler ihvertfall... Med alle de knoklene som stikker ut der MÅ det jo bli riper! Anoreksia anyone? Siter Matpakketransport: 85 Volvo 740GL Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI 740 hugges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motorsportdude Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 etter topicen å bedømme så er man jente etter å ha vasket en honda? haha genialt!!!da veit jeg ihvertfall åssen bil jeg IKKE skal kjøpe... Siter 2000 Galloper Super Exeed 2,5 TDI, selges 1986 Ford Scorpio 2,0 CL, reservebrakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg