Gå til innhold

Ford Sierra "Ulven"..??


BurnPr00f

Anbefalte innlegg

Go' dagen! Veit ikke om det er her eller i cosworth-forumet jeg skal forhøre meg, men hiver ut en aldri så liten tråd her jeg.

 

Det jeg lurer på er den aldri så lille "originale" hvite ford sierra'en som har vært på det fleste gatebil treffene... Den mangler høyre framlykt, og turboen er sannsynligvis såpass grov at panseret må stå sånn halvveis oppe :P Det står "team ulven" på den. Og den går (gikk?) værtfall jævli bra. (har vel noe med føreren av bilen å gjøre vil jeg tru :P hehe)

 

Hvem er detta sin? / fra hvorhen?

motorfakta: hva er gjort? -Bremset? Hvor mange hester? o.s.v

finnes det noen side eller tråd om den noe sted på nettet?

 

På forhånd takk!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har nok ikke noe hjemmeside nei... og det stemmer at der VAR Morten sin bil (broren til vidar) men den er vel hos høgger`n nå tror jeg... var motor og understell fra gammle rallycross bilen til Gunnar Kittelsen, 9" diff, sekvensiell kasse og motor på drøyt 500hk.... Motor ble solgt til en kar i en koksgrå sedan cossie, sammen med en selholmkasse, dette er nå solgt videre til en, for meg ukjent, person.....

Morten bor forøvrig i Østfold traktene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har understellet og diffen fra ulven:=)

92mod sierra stv blå dohc (satt inn v6 24v cosworth motor og manuell) bruksbil/vinterbil... solgt:(

87mod sierra 3 dørs (vingebil) ist som er bremset 294hk 5734omdr/386,7nm 4342omdr...ny bremsing 6.1.08 290hk 4133/498,5nm 4025omdr cluthen slapp..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår