Gå til innhold

Lille NX-prosjektet mitt


[kj]

Anbefalte innlegg

Originally posted by TG1

 

ja,har lakka bak- og sideblinkers på SX'en min røde. funker forsåvidt ganske greit det,bortsett fra at de blinker rødt,da..... ;)

det ser jo mye mer "cleant" ut enn med oransje blinkers,da... :)

 

Hva lakka du baklysa med? legg ut et bilde da!

Audi rs4000

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

hmmm... tror jeg skal prøve d... er deet forbudt m lov m rødeblinkere? mener og ha sett maaaaange americanere m forskjellige varianter;) hehe. når penga kommer så skal bilen hellkakkeres, så da blirn fin;)

 

sette på styling plastikk før du hellakerer kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Adaes

 

Hva lakka du baklysa med? legg ut et bilde da!

 

ok sjef!

lakka baklyktene med no greier jeg kjøpte på Torshov (cd cardic).. gjennomsiktig rød lakk... kan kanskje lønne seg å ha på klarlakk oppå,men jeg gjorde ikke det.. ;)

ble ihvertfall mye bedre enn med oransje lykter...

post-314-1380485125608_thumb.jpg

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se der ja...:) ble jo bra det da!!! får ta en tur til gjøvik jeg da;) hehe torshov ikkesant...:) skal ikke hellakkere med det første, skal lakkere fra den grå listen og ned... pga bytte av kanal, og noe skader på bakgangeren, skal flekke det andre, så blir jo alt i ett senere ja... skal ikke ha noe lakkskille da nei;) hehe

 

husker ikke hva den lakken het???

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

husker ikke hva den lakken het???

 

nei,dessverre.... :(

men,det står ihvertfall 'transparent paint' eller.no sånn på boksen... kosta 79,- eller.no sånn for en boks...

måtte ha 6-7 strøk på baklyktene for å få rett rødfarge...

står sammen med alle de andre spray-burkene....;)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sorte skiver orginalt...

 

Er enig med at det er _temmelig_ stiv pris, men jeg har sett i engelske bilblad (revs,redline,maxpower), og det er ikke mye billigere der.. Det er dyrt.

 

Men for å si det sånn, jeg betaler heller 900,- og får noe skikkelig enn å betale en femtilapp og få noe greier som ikke slipper gjennom lys og kanskje ikke passer helt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår