Gå til innhold

Lille NX-prosjektet mitt


[kj]

Anbefalte innlegg

her har vi da noen bilder av bilen min da.. ser ganske ille ut, men når jeg får byttet ut innerkanalen og fjernet rusten inn mot gulvet er bilen RUSTFRI!!! jippi!

 

så det gjenstår det bare tectylbehandlingen og lakkeringen... og til alle dere andre NX og sunny eiere... Få bilen deres tectylbehandlet!!! er ikke annet enn grunning inne i kanalene!!! det fant jeg ut..!!!

post-1979-13804851255351_thumb.jpg

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, er forferdelig org...!! skal kjøpe ny frontfanger til den.. også skal jeg fikse noe netting i fangeren på den... men må fikse det vesentlige først, altså rusta..;) hehe. så når d er gjort står det noe lakkering for dør... hehe

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by G60Turbo

oki, så forferdelig orginalt ut iallefall..... og jeg vet det var en 100nx... men det kan jo ha vært en "transplantasjon" hehe

 

ja, spesielt de lyktene er helt sjeldent stygge!

de hadde vært det første jag hadde modda hadde jeg hatt en slik bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

er det forresten noen som har noe erfaring med og lakkere blinklys i samme farge som bilen, eller andre farger enn svart..?

 

syns de lyktene som er en 'plate' utapå det svære hullet til lykta originalt er det eneste som duger jeg.

ligger bilder av den på nx forumet, rød....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

er det forresten noen som har noe erfaring med og lakkere blinklys i samme farge som bilen, eller andre farger enn svart..?

 

ja,har lakka bak- og sideblinkers på SX'en min røde. funker forsåvidt ganske greit det,bortsett fra at de blinker rødt,da..... ;)

det ser jo mye mer "cleant" ut enn med oransje blinkers,da... :)

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm... tror jeg skal prøve d... er deet forbudt m lov m rødeblinkere? mener og ha sett maaaaange americanere m forskjellige varianter;) hehe. når penga kommer så skal bilen hellkakkeres, så da blirn fin;)

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår