jkr Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Er det noen erfarne lakkere som kan hjelpe meg litt her. Skal kjøpe meg en lakksprøyte som jeg skal ruke til hobby bruk. Skal i første omgang lakke ett par støtfangere og litt småtteri, men etter hvert kanskje en hellakering i forbindelse med resturering. Har funnet denne på ebayDeVILBISS Topcoat & Touch-Up HVLP SPRAY PAINT 2 GUN KIT Lurer på hva jeg kan bruke denne til, ble litt usikker siden det står "topcoat-touch-up" Noen som kan hjelpe meg Takker på forhånd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riskokern Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 http://www.eastwoodco.com/jump.jsp?itemID=1354&itemType=CATEGORY dissa har mye fint verktøy .... Siter Japser er bra biler, men faen som dem ruster :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Er det noen erfarne lakkere som kan hjelpe meg litt her.Skal kjøpe meg en lakksprøyte som jeg skal ruke til hobby bruk. Skal i første omgang lakke ett par støtfangere og litt småtteri, men etter hvert kanskje en hellakering i forbindelse med resturering. Har funnet denne på ebayDeVILBISS Topcoat & Touch-Up HVLP SPRAY PAINT 2 GUN KIT Lurer på hva jeg kan bruke denne til, ble litt usikker siden det står "topcoat-touch-up" Noen som kan hjelpe meg Takker på forhånd Devillbiss lager bra sprøyter. Det settet du viser til består av 2 sprøyter, den ene til lakkering av detaljer osv. og den andre til f.eks hellakkeringer/lakkering av større detaljer. Var med grovere dyse for grunning og til den store så jeg. Tror ikke det der er noe dumt kjøp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 :D Kjøp det , det så veldig greit ut..... Og kjøp for all del sprøyte med OVERKOPP, for den er lettest å holde rein og fin.... å så kan du bruke opp all lakken du har blanda.... Lakker selv med Devillebis hver dag..... :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Vurderer sterkt å kjøpe dette, men jeg ble litt usikker, settet står ikke i katalogen til DeVilbiss også stod det "NOTE: No rebuild parts are available for this gun set!" i anonnsen. Lurer på om det er ett gammelt utgått sett, bla faen så usikker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 ja da bør du vel rygge, for man kan få "ALT" i rep deler til de sprøytene.... Var jo litt merkelig det der.... kiddie Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 ja da bør du vel rygge, for man kan få "ALT" i rep deler til de sprøytene.... Var jo litt merkelig det der.... kiddie Har fått mail fra selger, stemmer det som står, er ikke "rebuild kit" tilgjengelig til denne. Han anbefalte meg heller å gå får en DeVILBISS Finishline 3 istede, da det er mulighet å få tak i nye deler. Hva tror du om den sprøyten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3cabriolet Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 anbefaler DeVilbiss GTI-sprøyter på det varmeste! bruker dette hver dag, og er strålende fornøyd!! Siter 2008 chevrolet suburban *arbeidsbil* 1992 mod Honda NSX wings-west *cruisebilen* 1995 mod BMW M3 Cab Widebody *solgt* 1994 mod BMW 320i Cab Rieger *solgt* http://WWW.KORSBAKKENAUTO.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Har ei DeVillbiss GTI jeg og, fantastisk sprøyte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 anbefaler DeVilbiss GTI-sprøyter på det varmeste! bruker dette hver dag, og er strålende fornøyd!! Har sett på den og, men den er 3 gang så dyr... får se det ann va jeg gjør Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Har du funnet noe priser på den i utlandet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jkr Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Har du funnet noe priser på den i utlandet da? Har ikke sjekket så veldig, men den ligger på ebay Gti Millenium 305$ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo20" Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Jeg har god erfaring med Sata sine sprøyter, da særlig Sata-Jet 90 m/ 1,3 dyse. (ikke HVLP) Det er en god allround sprøyte, som også passer nybegynnere. Tipper den koster 2000-2500,- hos din lokale lakksjappe. http://www.autobodystore.com/Sata_90s.gif Siter Kjør som et helvete så havner du der. :drive2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo20" Skrevet Januar 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 This is one of my favorite older conventional spray guns. It puts out enough material to make the jobs go quickly while allowing even distribution of materials whether primers, colors or clears. I've used one of these guns on a daily basis for over 10 years without any problems. The engineering is noticeably better than many other guns in it's price range and the materials that make up construction are some of the finest of all guns. This is a professional piece of equipment but can be used with total confidence by the novice. This gun comes with either a 1 liter aluminum cup or a .6 liter plastic cup (shown) and is available with a 1.3, 1.4 or 1.6 fluid tip and air cap configuration. This gun uses 10.3 CFM @ 50 lbs. Siter Kjør som et helvete så havner du der. :drive2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg