LLH Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 det jeg lurer på er hvor stor er en 200+amp dynamo? hvem skaffer sånn? hvilken pris for en sånn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 http://www.autod.no har vel noen kontakter som skaffer. Men av erfaring så er dynamoer dyre i den klassen.. Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 det var vel en som skaffa fra usa på egenhånd til 3000 ferdig tolla og alt så vidt jeg har lest. men det er egentlig størrelsen som bekymrer meg mest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 det er billig :) jeg så på 160 amp stinger dynamo en gang og mener å huske den var svinedyr hehe en 200amp dynamo kan jeg tenke meg er iallefall større fysisk enn den originale i primera... søk på google... dynamo 200ah eller det engelske ordet for dynamo som jeg seff ikke får frem i huet akkurat nå.... :( Edit: Alternator seff! sjekk her : Stinger Alternator's Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 http://www.excessiveamperage.com/ var det han bestilte den fra tror jeg. dynamoene han lager er garantert å passe bilen din. han kan også modifisere orginaldynamoen din om det er ønsket. noe han måtte for meg, da den bilen jeg har ikke selges i statene og han måtte ha orginaldynamoen. men da er det jo mulig det blir noen begrensninger i strømmen del kan levere da, siden det er begrenset med plass i orginaldynamoen. PerryZaphire: selvfølgelig er stinger dynamoen svindyr. du betaler jo sikkert nermere 50% ekstra bare for merket... forresten, det heter bare 200A, ikke Ah. Ah er hvor stor kapasitet en strømkilde har, ikke hvor kraftig strømkilden er. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 ja vet... det jeg skal gjøre er å handle brukt 120 amp fra GM og tilpasse med bredere rem :) billig :) hva er billigste 100+ amp dynamo som finnes til diverse bilmerker..? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 skal prøve og finne ut om motoren min er brukt i amrikanske nissan biler (stor sjangs) det burde gjøre ting litt lettere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 http://www.megabillig.com/index.php?page=prod_list&cat1=8&cat2=100&sort=100 nissan dynamoer opp til 160 amp... til under 3k... billig? Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 vis den funker så har jeg jo dobblet amp da hjelper sikkert en del det og. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 mhm... :) men ser det står 2.4l ? hmmmm Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 ja så det jeg og, skal gå og se litt under panseret på på primeraen jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg