Gå til innhold

1.8TQ fra Audi A4

Ranger emnet


Vwgolfii

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter lange samtaler med biltilsynet i Bergen så kan jeg få godkjent G60, 1.8T (8v, 16v og 20v) motorer i Golf 2 samt Corrado :D

 

Har jo nesten fått meg klippe kort der oppe.

 

Dette er jo noe alle har mulighet til. Man kan få godkjent Golf 2 med hva man måtte ønske, gjerne strikkmotor bare det ikke overstiger 176hk eller vekten øker vesentlig.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenger bilen du bygger på er førstegangsregistrert i Norge på et sånt tidspunkt at du ikje må betale avgift ved oppgradering av motorvolum og -effekt, så betaler du ikke en krone mer om du registrerer bilen med 500hk, eller 160hk.

 

Men det er jo mere dyre deler som skal til for å dokumentere at alle delene er laget for en bil med f.eks 500hk, eller 300hk eller hva du måtte ønske utover det som VAG har produsert og typegodkjent selv.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dyrt å godkjenne? Eller dyrt å bygge?

Går ut ifra at du mener bygge.

 

Alt kommer an på hvor mye du gjør ut av det, hvor mye du gjør selv og hvor billig du får tak i alt du trenger. Eg regner ca 40k for alt når eg bygger om min VR6. Det er med lakk, og alt som trengs for å bygge totalt om til VR6.

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår