Turbo_FB Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Etter lange samtaler med biltilsynet i Bergen så kan jeg få godkjent G60, 1.8T (8v, 16v og 20v) motorer i Golf 2 samt Corrado :D Har jo nesten fått meg klippe kort der oppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Etter lange samtaler med biltilsynet i Bergen så kan jeg få godkjent G60, 1.8T (8v, 16v og 20v) motorer i Golf 2 samt Corrado :D Har jo nesten fått meg klippe kort der oppe. Dette er jo noe alle har mulighet til. Man kan få godkjent Golf 2 med hva man måtte ønske, gjerne strikkmotor bare det ikke overstiger 176hk eller vekten øker vesentlig. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Dette er jo noe alle har mulighet til. Man kan få godkjent Golf 2 med hva man måtte ønske, gjerne strikkmotor bare det ikke overstiger 176hk eller vekten øker vesentlig. 176hk? trodde det var 160 jeg? Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Det sies at man kan øke effekten med 10% uten at noe må oppgraderes. Ubekrefet dog. 160hk er såfall 100% sikkert. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Men når eg skal godkjenne 16v turbo og motoren er på rundt 300 hk. Må eg da på ein eller annen måte få motoren ned i 176 hk. før eg kan få den godkjent? Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Du må plombere den og få effekten dokumentert. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Ok, da trur eg godkjenninga kommer til å bli ein god del lettere. Nåken som har tips til korleis eg da skal plombere ned rundt 130 hk.? Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Juster og plomber wastegate. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 hva kan man gjøre for og få godkjent en vr6 da? blombere ned da og? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Får godkjent en original VR6 i en golf 2. Uten å plombere. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 er ikke det 172 da? blir vell automatisk billigare om det er mindre hest? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Så lenger bilen du bygger på er førstegangsregistrert i Norge på et sånt tidspunkt at du ikje må betale avgift ved oppgradering av motorvolum og -effekt, så betaler du ikke en krone mer om du registrerer bilen med 500hk, eller 160hk. Men det er jo mere dyre deler som skal til for å dokumentere at alle delene er laget for en bil med f.eks 500hk, eller 300hk eller hva du måtte ønske utover det som VAG har produsert og typegodkjent selv. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 hmm.. blir det dyrt og godkjenne en vr6 da? er forskjellige meninger i kvar tråd! :S er en 85 modell 1,8 forgasser Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Dyrt å godkjenne? Eller dyrt å bygge? Går ut ifra at du mener bygge. Alt kommer an på hvor mye du gjør ut av det, hvor mye du gjør selv og hvor billig du får tak i alt du trenger. Eg regner ca 40k for alt når eg bygger om min VR6. Det er med lakk, og alt som trengs for å bygge totalt om til VR6. Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 25,000-30,000 for bare motor og alt da? med godkjenning ? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg