Gå til innhold

Hallo? Hvor faen er 911 fansen? VÅKNE NÅ!!

Ranger emnet


BLACK.PEARL

Anbefalte innlegg

Hei

 

er ufattelig lite aktivitet her :p Kanskje fordi ingen kjører Porsche 911 men...

 

 

 

Uansett, drømmebil... Drømmer om en 993 med A.P.E. Stage III kit som gir 0-60 mph tid 3,3 sek - kvartmila på 10,5 sek - 0-208 km/t på 10 sek...!! Da kan det aller meste se på seg selv som parkert! yodude

 

Eller så vil jeg ha 996 Turbo med TechArt front, GT3 stoler og TechArt Formula felger i svart "glossy black" farge... En slik bil kan jeg ofre mye for :)

 

 

Menneh, Porsche er dessverre ikke var det var for 10 år siden. 996 har blitt en jævla svær hit (kanskje den er for normal? At dødelige nå tør å ratt en bil med hekkmotor?) 996 Turbo er good shit, men ser jo tonnevis av Carreraer for tiden :( Også hører man om problemer med motoren til 996 Carrera modellene!!!! Var liksom kjennemerket til Porsche å lage skuddsikre motorer... Trist er det... Vær så snill og ikke la Porsche ødelegge kvaliteten på bilene sine...

 

Og med den populariteten for 996 har jo det bidratt til at 993 prisene har falt litt også... Ikke bra i det hele tatt! Tror vi kan kysse adjø til tidene der Porsche 911 prisene holdt seg på samme nivå i flere år. Mener 997 kommer til å selge enda flere biler enn 996 - bra for Porsches økonomi, men... Bilen blir jo kjedelig når det blir så mange av dem! Turbo-utgaven skiller seg selvsagt ut...

 

 

Nei, sverge meg til 993 Turbo. Bedre Porsche (bortsett fra allmektige Carrera GT) får man ikke kjøpt. Vinner jeg 0,8 mill en dag vil jeg kjøpe en strøøøken 993 Turbo, og kose meg i hjæl i fritiden yodude

 

 

Porsche fo' life, aight.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Mulig at de fleste som kjører Porsche holder seg på porsche forumet.

De er jo ofte "litt" eldre en gjennomsnittet her da..

 

 

Forøvrig synest jeg det er bra Porsche kan lage et stort spekter av modller, slik at de har råd til å lage biler som GT3 og Gt til entusiastene.

 

Myten om faren med hekkmotor forsvant på 90 tallet, Porschene er ganske skarpe å håndtere.. Men med en tidlig 80talls og 70 talls 11`er kunne det vist vere ganske interesant å tråkke på bremsen i en nedoverbakke i godt sig.

Ikke det sagt, en 911 krever en god sjåfør for å utnytte potensialet.

 

Nyere Turbo bilene er relativt "tunge" porscher, Turbo s er en betraktelig lettere og fokusert utgave.

 

996 detter fort i pris , og man må ofte betale mer for en 993 en for 996.. Også 964 har stabilisert seg i pris.. Frontserien har faktisk stege i pris igjen i Tyskland , så rekner med prisene går opp her også.

Do you understand the words comin outa my mouth?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår