subarualfen Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 hallo! en kompis var i dag på en miljøstasjon og fant ny motor til meg! hann sa at denn er lik denn som sitter i bilen min(subaru 1800 85mod! eneste forskjellen var at denn har blåmetalic topp/topplokk og at toppen osv var større en på min! menn motoren er akkuratt lik som min!! vet dere om subaru har noen større forgasser motorer? hann trodde kansje at det var en 2 liter eller 2,2! så om noe av dere vet om subaru har noen "store" forgasser motorer så hadde det vert fint? MVH alf arne :well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enmas Skrevet Desember 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 Hva er motorkoden da? EA81 eller EA82 Subaru kom vel ikke med en 2,2 og 2,0 liter før i 1089 med lanseringen av Legacy. Den har motor kode: EJ22 (2,2liter) og EJ20 (2,0 liter). Håper det var til nytte... Godt nytt år! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Desember 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2005 neij! det vet eg ikkje! eg skall ut på skrapet og hente denn på torsdag siden hann berre brøt seg inn for og se:P!!! og kommer ikkje inn med traktor nå!!! menn har ikkje legacy insprøyting da?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 neij! det vet eg ikkje! eg skall ut på skrapet og hente denn på torsdag siden hann berre brøt seg inn for og se:P!!! og kommer ikkje inn med traktor nå!!! menn har ikkje legacy insprøyting da?! jo :) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
subarualfen Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 var nettop og såg på denn selv nå! den virker som om den er gamlere en min! det er berre en reim! ikkje register reim! og hitachi dynamo! er det noen av dem gamle subaruene som har dette orginalt?! :cocain: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Se om du finner noen siffer på den, eller helst ta bilder og legg ut her.Så skal vi kanskje klare å identifisere den. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg