Vomaz Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Veldig kurant og lage! man må bare ha plass å verktøy å rett utstyr;) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dogshift Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Maskineringa er ikke noe problem igogmed at jeg er cnc opperatør selv...QUOTE] DA ER VI KAMERATER :kiss Maskineringsfolk er kjekke og ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 hmh blir flere og flere av oss nå! men du det nederste bilde på andre sia her..hvem har laget det? og hva skal det fårestille/vise? for slik det er der bli jo hele wattlinken bare til pynt! og gjør alt værre enn om en hadde beholdt panhardstaget..nå står jo hele bakakslingen løst.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 hmh blir flere og flere av oss nå! men du det nederste bilde på andre sia her..hvem har laget det? og hva skal det fårestille/vise? for slik det er der bli jo hele wattlinken bare til pynt! og gjør alt værre enn om en hadde beholdt panhardstaget..nå står jo hele bakakslingen løst.. er det denne du mente? dersom man beholder momentstagene å har en slik løsning vil dette bli "watt-link" også.. mulighetene for typer watt-link er mange... tegningen var bare til illustrasjon hvordan en watt-link fungerer i praksis.. Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 men når rotoren sitter på lokket, og hvert av stagene går ut i stikkakslingen, er du jo like langt? da vil den bare stå der den står når du monterer den.. så da ser ihvertfall ikke jeg hva vitsen er.. greit nok om du legger det ene staget opp i karossen, da får du ihvertfall et fænsy panhardvirkene sta, men slik det er illustrert der er jeg ikke med på bussen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Rotoren er jo festet i karosseriet på illustrasjonen der. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 men når rotoren sitter på lokket, og hvert av stagene går ut i stikkakslingen, er du jo like langt? da vil den bare stå der den står når du monterer den.. så da ser ihvertfall ikke jeg hva vitsen er.. greit nok om du legger det ene staget opp i karossen, da får du ihvertfall et fænsy panhardvirkene sta, men slik det er illustrert der er jeg ikke med på bussen.. rotoren er ikke festet på lokket på illustrasjonsbildet, men det er festet slik på de andre bildene jeg la ut.. den måten er den vanligste å lage... der rotor er festet på lokket og stagene går i kasosseriet.. illustrasjons-bildet har stagene festet på akslingen og rotor på karosseriet.. er bare litt "omvendt" å på begge typene må man benytte momentstagene...!! som sagt er det flere måter å lage wattlink på...!!! Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Rotoren er jo festet i karosseriet på illustrasjonen der. det ehar jo ikke noe og si om den er festet i karrosseriet, mange som mener det er bedre Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Man trenger : - Baufil - Fil - Dreiebenk (ikke påkrevet) - Søyleborrmasking - Sveiser - Gjenge snitt/tapp Dette kommer man langt med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Rotoren er jo festet i karosseriet på illustrasjonen der. oups my bad..så ikke det før nå! okei men da er alt mye klarere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 det ehar jo ikke noe og si om den er festet i karrosseriet, mange som mener det er bedre Eneste hvis det blir montert slik som på illustrasjonen, så vil ene staget havne litt vel lavt når bakakslingen fjærer opp. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Det der så litt mer fornuftig ut enn den tegninga ja. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 åh, den var deilig! hvem som bil er dette? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 åh, den var deilig!hvem som bil er dette? ingen som vet? Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.