BoomBoxx Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Det er bare ett batteri ja, som skal være plassert på bilens orginale batteriplass.Derfor jeg har valgt å bruke Stinger sitt Power2dB SP2150 som kan levere 2150A i 5 sekunder og har kortslutningsstrøm på 5000A Samtidig som det også har lav indre motstand.. For jeg sier som min team leder, det er noe jævli dritt å tape fordi man mangler litt strøm, spesielt når man har anlegget som kan vinne. Ikke for å pirke, eller å være en gledesdreper, men... Størrelsen på Stinger SP2150: (WHD) 23.9cm x 33cm x 17.3cm = 13,644 liter Maks tillatte størrelse på batteri i Street A (ihht dbdragracing.no, reglene for 2005): 800in3, som tilsvarer 13,1 liter. Ække den litt kjip'a? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Erik Johansen Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 eksklusiv batteripolene. husker ikke om stinger har batteripolene over batteriet eller ikke, men uansett, det er ikke så mye å pirke på akkurat det der. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Men er målene på stinger inkludert poler, da? I såfall er det jo akkurat under. Hmm. Kjekt... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg