cleanvw Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 noen her som kunne fått hjulpet meg litt i photoshop? skulle ha senket den kraftig, å fått på bbs rs felger:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 større bilde. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Og gjerne bilde av felgene i samme vinkel.. Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Kan prøve, følger spent med på prosjekt tråden din :) Oldschoool! :afro Edit: lame forsøk men du får ideen håper jeg:) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 tusen takk!:) kunne du få laget dette til avtar størelse å? er ikke så flink på data å greier jeg:P Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Her: Redigert: Var vel kanskje bildet Dusy modda for deg du ville ha i avatar størrelse: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Her: Redigert: Var vel kanskje bildet Dusy modda for deg du ville ha i avatar størrelse: Prodigy.. åssn justerer du bildestr.? :S (regner med at du bruker PS...) Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Prodigy.. åssn justerer du bildestr.? :S (regner med at du bruker PS...) Bruker ikke PS nei, tar et par minutter å starte opp PS på den trege PCen her, så det gadd jeg ikke :D Brukte et program som heter Mihov Image Resizer, men pleier å bruke PS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 tusen takk for hjelpen:D Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg