jettamaster Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 er på jakt etter motorstativ. biltema sine har gått ut av produksjon og har slutta å ta dei inn. bilxtra har ikkje. kor er da mulig å få tak idet?? HASTER Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Skulle til å si biltema, men går ikke det så forslår jeg å stikke til en vg. skole med mek eller sveis(skipsbygg) å höre, skader ikke. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finepix Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Gasolin har vel tror jeg... Siter 98 Volvo V40 1,8 aut selges i deler, PM for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 veit at gasolin har. dei har to forskjellige. vist det ikkje dukker noko opp snart så kjøper eg fra gasolin Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 jeg kjøpte jo en på biltema for sånn ca en uke siden! de hadde noen på lager da.. riktig nok på hamar el hva det heter der men.. Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex-850 Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Thorsov Bilrekvisita har... Siter -1995 Volvo 850 -1979 Volvo 242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Thorsov Bilrekvisita har... litt langt unna. har ikkje thorsov her i bergen Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 litt langt unna. har ikkje thorsov her i bergen sorry OT: koffor har de ikke det, egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 sorry OT: koffor har de ikke det, egentlig? Du kan jo ringe dem å spørre. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Ifølge opplysningskranken på Biltema på Alnabru så skulle de få inn et nytt parti over jul. De hadde ifølge han ikke gått ut av produksjon. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 Ifølge opplysningskranken på Biltema på Alnabru så skulle de få inn et nytt parti over jul. De hadde ifølge han ikke gått ut av produksjon. eg fekk den motsatte beskjeden. " beklager. det er vi tomt for og det er gått ut av produksjon." men no er da sånn dei folka som står bak disken der oppe er sure folk. får prøva ein gang til. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 skjønner meg ikke helt på biltema ass.... virker ulogisk å slutte å produsere noe som selger bra! Dårlig buisniss gitt :) Lurer på hvor mye av butikken deres som egentlig er til bil jeg...hehe... 1/10? :op litt komisk i grunn...hehe Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Hør med lakkspesialisten da, de er forhandler for mekonomen (?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Hør med lakkspesialisten da, de er forhandler for mekonomen (?) det er omvendt. det er mekonomen som selger for lakkspesialisten. har allerede bestillt fra gasolin. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 det er omvendt. det er mekonomen som selger for lakkspesialisten. har allerede bestillt fra gasolin. hehe, hva har dette med motorstativ å gjøre egentlig? :op Dårlig med Motorstativ hos Billakkspesialisten ;) Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg