Mambo Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 kvalmt Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Lurer på kordan folk ser på de verste "s90r" om 20 år :/ Husker den som er i Bilsport nr. 18 i fjor, eg så i det bladet omtrent hver dag i militæret.. Den bilen der, og den rosa, de er dritstygg. Men de bør tas vare på (helst på en låve), representerer jo en tid som er forbi (heldigvis :P).. Eg tror egentlig at en "s90r" er mer tidløs enn en ufo fra slutten av 80-tallet, men du vet jo aldri ka de trodde når de breddet 240er på den måten og lagde rare fronter med mange ribber.. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 LoCDoG over meg har ett poeng;) Den var sikkert skamfeeeet i 1990:) Men skal være enig at den ikke er veldig pen nå, men med nye fete felger, nye lykter og grill fremme, og nye lykter bak + ett par strøk lakk så hadde den blitt rå igjen:) Noen som vet om du får denne godkjent i norge? Siden den er godkjent i sverige med skilter og alt, hvordan blir det og importere noe sånt? Hvor mye må jeg ut med i skatter og avgifter i tilfelle? Fikk litt blod på tann jeg, hadde vært ett rått prosjekt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 LoCDoG over meg har ett poeng;) Den var sikkert skamfeeeet i 1990:) Men skal være enig at den ikke er veldig pen nå, men med nye fete felger, nye lykter og grill fremme, og nye lykter bak + ett par strøk lakk så hadde den blitt rå igjen:) Noen som vet om du får denne godkjent i norge? Siden den er godkjent i sverige med skilter og alt, hvordan blir det og importere noe sånt? Hvor mye må jeg ut med i skatter og avgifter i tilfelle? Fikk litt blod på tann jeg, hadde vært ett rått prosjekt:D tror det er muligheter for godkjenning. isåfall er det bare moms.. og prisen er jo 10.000 :P Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 tror det er muligheter for godkjenning.isåfall er det bare moms.. og prisen er jo 10.000 :P Prisen er 10.00,- hva for noe? Tok ikke den jeg :P Men uansett, den er jo veteran ja, så bør jo bli billig og få til lands, men skulle jeg nå prøvd det hadde det jo vært kjekt og være sikker på at den blir godkjent. Hvordan er det med disse rillene forran lyktene egentlig, får vell ikke det godkjent i norge? Like greit, var stygt;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 For og si det enkelt og greit. Hadde det ikke vært for disse bilene her,så hadde ikke Vallåkra eksistert som vi kjenner det.De la grunnlaget for moderne styling og trender som vi ser det i dag.Trender kommer og går. Men disse bilene er levende bevis på en utvikling innen bil hobbyen. Så dere som snakker masse piss om at dette er helt jævlig etc. Dere er nok ikke eldre enn 18-noen og 20. Anders Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Så dere som snakker masse piss om at dette er helt jævlig etc. Dere er nok ikke eldre enn 18-noen og 20. Anders Hvem er du som skal diktere hva jeg synes er pent og stygt? Si meninga di du og hold kjeft! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LeifErlend Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Synes hele bilen så dirkete stygg ut jeg... Ligna en eller annen safaribil foran! Siter XOpel B Ascona 1979 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 hva har alder med saken å gjøre? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 240 er ikke pent... Og denne var iallfall ikke pen... 240 er harry, denne er super-harry. Point taken? :crazysant Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 kvalmt jeg har så og si alle bilsportbladene fra slutten av 70 tallet til 90 tallet...det er synd og si det men det var faktisk det som var trend på den tiden.....syns det ser bedre ut enn det japsegreiene som er over oss nå.....tenk at om 20 år så ler barna våre av oss når vi viser frem bilder og forteller om hva som var kult når vi var unge.... og eiriksmil...etter hva du har i garasjen din har du desverre ikke stemmerett..... yummy Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr666 Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 eiriksmil: sier en stakkar som kjører "prototypen" på en riskoker. enig i at det ikke er det peneste jeg har sett, kan vel kanskje strekke meg så langt som "spesielt". men interiøret er ikke det verste jeg har sett. tror også det er den første 240 Cab`en jeg har sett som det faktisk er cabtak på, og ikke bare mangel på vanlig tak ;) Siter "kjør med vett, ligg bredt!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 syns denna var merkelig tøff.;);) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 jeg har så og si alle bilsportbladene fra slutten av 70 tallet til 90 tallet...det er synd og si det men det var faktisk det som var trend på den tiden.....syns det ser bedre ut enn det japsegreiene som er over oss nå.....tenk at om 20 år så ler barna våre av oss når vi viser frem bilder og forteller om hva som var kult når vi var unge.... og eiriksmil...etter hva du har i garasjen din har du desverre ikke stemmerett..... yummy Kommer ungen min og ler av bilen min, så stapper jeg han inn i en T76 turbo;) Hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 haha. syntes jeg ser ungen blir dytta inni mens motoren går på full rus :P Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg