golfnos Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 rått prosjekt. synd du skal selge. hvor holder du til? i byen altså.. svein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Januar 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2006 Ja, ok. Men der er buret godkjent av Fia, så da kan vel ikke Biltilsynet si så mye på buret tenker jeg. Så hvis du får godkjent buret av Norges Bilsportforbund, så er det ok. Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RdRage Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Er det en Rallye utgave med syncro? eller er det bare skjermene som er bygd ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Januar 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Buret er etter spesifikasjonene i bilsportboka, så det blir godkjennt av bilsportforbundet. Det er en 2wd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CumsteR Skrevet Januar 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2006 Ok, da er det ikke no problem..:) Ser veldig bra ut.... Siter 02 KTM EXC 380 Supermotard - Selges 89 Kadett E 85 Mercedes 190E - Selges! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 rått prosjekt. synd du skal selge. hvor holder du til? i byen altså.. svein Holder til i nodelandstraktene! Hadde ikke ville selge hvis ikke jeg hadde enda slemmere planer :tannløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Januar 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 Pågrunn av stor interesse på alle delene, kan jeg vurdere og selge karosseriet løst! Ingen tullebud takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 bare karosseriet du selger da eller alle delane og?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Hvis noen vil kjøpe kun karosseriet, så kan jeg selge deler løst! Var det jeg mente :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Ahh, lyst på! GROMT bygge! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Januar 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2006 Må vi ikke glemme denne da :hello: Ett par ting på gang, men fortvil ikke- den står her enda! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg