cleanvw Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 er det noen som kan sette opp en liste om åssen å hva jeg skal gjøre når jeg skal pusse ned bilen? har allerede begynt men er litt redd for om jeg gjør det galt.. på fårhånd takk:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 en ting til, jeg har pusset ned all lakrusten på bilen, hva andbefaller dere å ha på over rusta som jeg har pussa ned?:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 jeg fjerner _alt_ rust og legge på 2komp eproxy grunning.. helst med sprøyte, så sliper jeg den glatt... med grovt papir.. legger sparkel.. grovsliper det med 120.. når jeg har fin sparkla bruker jeg 240/320 før jeg legger fuller. er sikkert folk som mener jeg gjør totalt feil evnt. tungvindt men.. la gå jeg svarer ihvertfall ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 en ting til, jeg har pusset ned all lakrusten på bilen, hva andbefaller dere å ha på over rusta som jeg har pussa ned?:) Se tråden min om antirust midler.. de aller fleste der fungerer også som grunning samtidig som de beskytter mot rust :) Kan vel si at det er Rust Bullet som har blitt mest diskutert(positivt altså).. :) Sikker på at Daggis her på forumet kan fortelle deg alt som rust bullet hvis du lurer på noe ;) God jul, Mvh Espen Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg