RonnyL Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Lurer på om noen vet hvor jeg får tak i den matte feltet rundt bakvinduet og klistermerkene nede ved kanalene? Forrige eier har lakkert med svart blank rundt bakvinduet! :mad: Har også sett på gamle bilder at GTI'en er svart på A-stolpene, er dette klister eller plastikk? Men som sagt hvis noen vet hvor jeg skaffer dette og til hvilken pris, så hyl ut! Siter “It's better to die standing than living on your knees” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Prøv http://www.awesomegti.co.uk. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Stripene på sidene kan du kjøpe fra http://www.awesomegti.com Møller har også stripene til sidene (koster skjorta!) men det sorte rundt bakvinduet har de desverre ikke lenger. Det sorte på A-stolpen er et deksel av plast. Kan jo hende de fortsatt har de hos Møller. Hvis ikke er det bare å lete på hoggere. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyL Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Skulle ikke være lett dette! Var jo ikke til bakruta der. Noen som er stive i tysk som kanskje vet hva klisteret til bakvinduet heter på tysk? Vanskelig å lete på tyske sider når jeg ikke kan tysk. Siter “It's better to die standing than living on your knees” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 awesomegti skaffer. Bare send mail til dem og skriv at du trenger hatchbacksticker. No problem. De har bare ikke lagt det ut på sidene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyL Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Fine! Hekkan nå blei eg glae! Får bestilla med ein gong og fortella det te samboeren ittepå! :iconsm Siter “It's better to die standing than living on your knees” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 lakker det mattsvart hvis det kan være noen løsning.. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyL Skrevet Desember 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 @:Henning Tenkte at det var siste utvei. Dumt å ikke prøve å skaffe før jeg gir opp.Men hvis det koster en fot og en arm med de klistremerkene, så lakker jeg! Har sendt de en mail, så får vi se på kostnaden etterpå. Siter “It's better to die standing than living on your knees” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Dra til nærmeste reklamebyrå, så fikser dem biffen... Garantert... Siter Parts and Retards - Størst på senk i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfgti83 Skrevet Desember 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2005 Bare å gå innom den lokale reklame sjappa. Fikk trygt opp kanalstriper i bøtter og spann! På Expolink i Sandefjord. Altså de på kanalen. Er bare å ta mål... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Jeg bestilte hatchback og side stickers + alle emblemene og det kom på ca. 1000 kr. fra awesome. Ingen upris det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Jeg bestilte hatchback og side stickers + alle emblemene og det kom på ca. 1000 kr. fra awesome. Ingen upris det Ganske hyggelig det. Jeg var innom Møller for å sjekke pris på stripene på siden. 700 pr side er ikke så veldig fristende å betale for et stort klistremerke. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Folien til bakluka hadde jeg strengt tatt hoppa over og heller gått for lakk. Den originale består av fire deler (du ser at det er overlappende folie i alle fire hjørnene på originale GTI'er). Da ser det penere ut når en ikke har skjøter. I tillegg er det enklere å vedlikeholde og mer holdbart med lakk. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Folien til bakluka hadde jeg strengt tatt hoppa over og heller gått for lakk. Den originale består av fire deler (du ser at det er overlappende folie i alle fire hjørnene på originale GTI'er). Da ser det penere ut når en ikke har skjøter. I tillegg er det enklere å vedlikeholde og mer holdbart med lakk. Joda, men så er det noen som vil ha det 100% originalt :afro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyL Skrevet Desember 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 @ Waagelig Har du Varenummeret du bestilte dette på. Høres ut som det er akkurat det samme jeg skal bestille. Har sendt mail til Awesome også da. Men med riktig varenummer, så trenger jeg ikke vente på svar. Blir endel kjøring på Reve til våren. Sleng deg på der, så jeg ikke er alene mot Impreza,M3,Cossie osv. Stiller litt i vår egen klasse med disse bilene! yodude Siter “It's better to die standing than living on your knees” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg