YellowFever Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 det er sort og gult;) men kan kjøpe ditt hvis det ser bra ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 er nok ikke umulig at jeg kanskje kan oppdrive en til deg.. jeg kan høre litt.. Det hadde vært knall :) Mangler en 7x13 Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 noen som vet hva et skal være.? impresset.? har kjøpt meg compomotive felger i dag... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 ET er innpress ja. Grattis med felger da :) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 jeg får se hva jeg gjør med dem da.. får se om dem passer golfen, vist ikke lander dem på bmwèn min.. hehe.. har egentlig lyst på litt mere dorulllisser på gylfen.. de felgene jeg har kjøpt er ET 30, og jeg er ikke helt sikker på hvordan den blir på golfen.. hehe, viste at ET var impress.. hehe, bare jeg som skrev litt utydelig.. tenkte mere på hvordan ET det skal sitte på en golf.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Januar 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Blir kult dette her. har sett bilen din engang før i lillestrøm, holdt på å dra av veien pga de felga. he he Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 hehe. såppas ja.. hehe.. nå har jeg valset buene mine også.. med min fine hammer;) fant ut at jeg må bytte buene bak. er litt rust på den bilen.. så det blir en del som må byttes ut.. også må jeg titte litt på den forstillingen, på sjafør siden så titter hjulet ut 4-5 cm ca. og på den andre siden er det ca 1-2 cm.. er noe galt der.. er det justerbart fjerbein på mk1.? vist ikke er ikke denne bilen helt rett.. hehe.. lurer på om jeg skal lage meg høydejusterbart senkesett.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2006 da har jeg fått bestilt meg litt deler da.. da ble det sota klare lamper, og sota blink. og bestilt meg en 15 momo polk basser.. lurer på om jeg skal lage meg en momo bil igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2006 dægern.. skulle ut og kjøre i dag. så var det ikke olje på motoren.. da har diesel sugga greid og skru av oljefiltret selv.. hehe.. satt bare fast igjenn i noen gjenger.. hehe.. så da ble det automatisk oljeskift.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 da ble det nye stoler på meg da.. var litt bedre og sitte i enn de gammle høystolene jeg hadde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 bare lekte meg litt på photoshop.. masse feil der da, men bare en retningslinje.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2006 fått litt krom på det der så hadde den vært skikkelig old-school :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 noen som vet om jetta TD motor, passer rett inn i golfen. jeg får med girkasse og hale shitten.. . om drivleddene er like og alt.? noen som vet hvordan bremser det sitter på jetta 1,6TD også.. vist girkassa er lik, så slenger jeg den oppi med en gang.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 31, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 den er lik :) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 31, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2006 det er gull;) da skal jeg prøvekjøre denne bilen veldig snart. og se om det er noe og ha.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg