Gå til innhold

Ny bilen.. værsting 1,5 D

Ranger emnet


beemern

Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

halla sjefen.. ikke lenge til roadtrip 2006 starter nå:P hehe.. fredagen den 13 kjører jeg gromdyret nedover.. Kjøpte meg fire nye winterviking 1 continental dekk.. fy faen de var dyre! men nå sitter den som en klegg på det fine føret her også da;) Kjøpte meg et sportsratt også så jeg slipper å styre med pinsetter nedover. hehe.. Har du de felgene ennå? sjekket med oslo dekksenter. de har ats classic felger.. 7x13" Men det er ikke stern felgene, men de er nesten like gromme... skulle bare ha 750 kr stk for de... helt nye!

snakkes da kjekken;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var innom felgimport og hørte i går også.. dem hadde ikke 7*13 noe mere.. men jeg kunne få 8 eller 9* 14... det begynner og bli stort.. selv om jeg er ute etter 2*7 og 2*8 i 13.. noen som kanskje vet hvor dem selger bra valser til buene.? vist ikke må jeg prøve og lage... er det justerbart fjærbein på golf 1.? har hørt begge deler.. for det ene hjulet mitt stikker utenfor buen og på den andre siden så ligger hjulet innenfor buen.. det er snakk om 3-4 cm forskjell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

halla sjefen.. ikke lenge til roadtrip 2006 starter nå:P hehe.. håper super rally turbo gt bilen holder da. :thumb

 

blir bra tur det.. hehe.. hvordan ratt kjøpte du deg a.? vist du skulle ha lakkert bilen din gul, så har jo jeg ratt til deg da.. den gule jeg hadde i peugeoten, den finnes det jo bare 2 av i norge.. er spesialbestilt i fra momo i italia.. men jeg får se ann, har vurdert og lakkere denn i momo gult igjen.. noen som vet hvor det ligger bilder av en gul golf.? bare så jeg vet hvordan det ser ut.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår