Gå til innhold

Ny bilen.. værsting 1,5 D

Ranger emnet


beemern

Anbefalte innlegg

kjøpt meg en 1,5 disel igjen.. denna fikk jeg kjøpt gromt billig...

løpte rett og kjøpte meg noen 7*13 felger. blir gromme vinterfelger..

fikk skrudd opp diesel trykket litt i dag også.. siden bilen min gikk som en bøtte med møkk.. hehe.. hele 23 sec fra 0 - 100.. yodude

den til høre er faktisk gammle bilen min.. som desverre sprang på nyttårsaften for et parr år siden.. var diesel det også.. ;)

golf1disel79aa.jpg

 

photomobil00555xk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

prøve og få den igjennom eu i januar.. vist den går igjennom der, blir det nok en total renovasjon.. første prioritert blir senkesett.. og få tak i noen audi s2 stoler.. venter til våren til og ta rust og sånne ting.. blir nok veldig gromt da jeg får på de orange 7*13 felga.. hehe.. så skal jeg se om jeg får tilbake de 8*13 felga mine som jeg hadde for en stund siden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

justerte opp matinga.. :D måtte justere det litt ned igjen.. røykla jo alt sammen.. så ikke bilene bak meg da jeg tråkka pedalen i bånn.. detta her, er en 1.5 dem går utrolig mye dårligere enn en 1.6. hadde en 1.6 før. og den gikk mye mye bedre.. den kjørte jeg i fra opel astra 1.7 turbodiesel med.. hehe.. han ble sur.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen også.. satte på andre felger i dag. etter jeg hadde byttet bremser.. så kom jeg faen meg ikke en cm avgårde.. så trodde jeg først at bremsene hang på.. pga en vraka calipper.. men nei da.. de gromme calipperne bygger jo så mye utover at dem butta i felgen.. på bmw felgene.. mim felger.. skulle egentlig sette på noen svarte MIM 15 tom i mens.. så da ble det orginal felger igjen.. skal lade opp vinkelslipern og ta vekk litt på calipperen en dag nå.. de nye 7*13 felgene mine passer jo heller ikke, som jeg skulle ha vintergummien på..slipe slipe.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å slipe av litt på ramma på caliperen, måtte jeg gjøre da jeg skiftet, hehe. http://www.autospar.no har litt lykter og sånt, de har klarglasslykter til under tusenlappen, jeg var fornøyd med de jeg hadde jeg, vet ikke om noen andre har noe imot dem...? senkesett har ikke jeg så mye peiling på da...:(

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja, det kommer jo an på hva slags stil du er ute etter da, er du ute etter old-school så er det pastell,grå eller originale volkswagenfarger fra den tiden, ellers til sota lykter så er vel de fleste metallic-farger ( blå-grønn-rød) eller noe sånt. Bare å velge og vrake, jeg skal ha panamabrun L12A jeg, fet old-schoolfarge ;)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg.. bilen stoppa i går.. :( den bare døde ut.. starta den kom 300 meter og stoppa og samme igjen.. håper ikke toppen har ryki alerede.. hehe. synes det er så bra.. det er orginalt med sprekker i toppen på golf diesel.. eneste som er at det er tollerangse på hvor store dem kan være fra møller.. hehe.. så nå må jeg ut og skru.. Brr kaldt jo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår