henning_dt85 Skrevet Desember 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 huff, det var ikke bra, kanskje det bare er pakninga? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=941610 fant forresten denne, men den er 1500 da... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 bilen går igjen nå;) litt mårkne slanger, og en sliten diesel pumpe.. fikk byttet litt slanger så startet den igjen.. må prøve og få tak i en 1600 motor. den er så mye sprekere, skal bytte alt og sette på snurre så.. golf 1 tdi er vel ikke hver dag man ser.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 slengte på vinter felga i dag da. 7*13, ikke veldig lett og få luft i et sånt hjul synes jeg.. men med litt start gass ble det bra.. :D og måtte kappe litt av calipern, og kjøpe spacere, for og få dem på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 det var gromme vinterhjul ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Alleycat felger jo :) Skulle gjerne kjøpt den ene av deg.. hehe Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 noen som vet om en 1.6 diesel motor.? Skruingen gikk bra ja... :roll: Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Alleycat felger jo :) Skulle gjerne kjøpt den ene av deg.. hehe er nok ikke umulig at jeg kanskje kan oppdrive en til deg.. jeg kan høre litt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 skruingen gikk greit ja.. nå håper jeg bare på at jeg kanskje får en ny motor.. er ikke umulig at det blir en 1600 td motor.. og bare venter på penga strømmer inn så blir det justertbart senke sett også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 du kunne gjerne oppdrevet 4 til meg ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 halla sjefen.. ikke lenge til roadtrip 2006 starter nå:P hehe.. fredagen den 13 kjører jeg gromdyret nedover.. Kjøpte meg fire nye winterviking 1 continental dekk.. fy faen de var dyre! men nå sitter den som en klegg på det fine føret her også da;) Kjøpte meg et sportsratt også så jeg slipper å styre med pinsetter nedover. hehe.. Har du de felgene ennå? sjekket med oslo dekksenter. de har ats classic felger.. 7x13" Men det er ikke stern felgene, men de er nesten like gromme... skulle bare ha 750 kr stk for de... helt nye! snakkes da kjekken;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 ats for 750,- stk, de må jeg kontakte ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YellowFever Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Stemmer... disse felgene. de hadde de på lager også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 tøft, da må jeg skaffe penger ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 jeg var innom felgimport og hørte i går også.. dem hadde ikke 7*13 noe mere.. men jeg kunne få 8 eller 9* 14... det begynner og bli stort.. selv om jeg er ute etter 2*7 og 2*8 i 13.. noen som kanskje vet hvor dem selger bra valser til buene.? vist ikke må jeg prøve og lage... er det justerbart fjærbein på golf 1.? har hørt begge deler.. for det ene hjulet mitt stikker utenfor buen og på den andre siden så ligger hjulet innenfor buen.. det er snakk om 3-4 cm forskjell.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 halla sjefen.. ikke lenge til roadtrip 2006 starter nå:P hehe.. håper super rally turbo gt bilen holder da. :thumb blir bra tur det.. hehe.. hvordan ratt kjøpte du deg a.? vist du skulle ha lakkert bilen din gul, så har jo jeg ratt til deg da.. den gule jeg hadde i peugeoten, den finnes det jo bare 2 av i norge.. er spesialbestilt i fra momo i italia.. men jeg får se ann, har vurdert og lakkere denn i momo gult igjen.. noen som vet hvor det ligger bilder av en gul golf.? bare så jeg vet hvordan det ser ut.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg