beemern Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 kjøpt meg en 1,5 disel igjen.. denna fikk jeg kjøpt gromt billig... løpte rett og kjøpte meg noen 7*13 felger. blir gromme vinterfelger.. fikk skrudd opp diesel trykket litt i dag også.. siden bilen min gikk som en bøtte med møkk.. hehe.. hele 23 sec fra 0 - 100.. yodude den til høre er faktisk gammle bilen min.. som desverre sprang på nyttårsaften for et parr år siden.. var diesel det også.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 morro utgangspunkt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 artig bil det, så ikke aller værst ut heller. Hva er videre planer med den da? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 prøve og få den igjennom eu i januar.. vist den går igjennom der, blir det nok en total renovasjon.. første prioritert blir senkesett.. og få tak i noen audi s2 stoler.. venter til våren til og ta rust og sånne ting.. blir nok veldig gromt da jeg får på de orange 7*13 felga.. hehe.. så skal jeg se om jeg får tilbake de 8*13 felga mine som jeg hadde for en stund siden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 hehe, var ute og skrudde opp diesel trykket i stad.. dem som ligger bak meg nå ser nok ikke en dritt da jeg gasser på.. det røyk MYE svart.. hehe.. brum brum.. hvor får men kjøpt orgentlig lavt senke sett til denne bilen da.? jeg skal sleppe den i bakken og litt oppigjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 det er fett, energolfer skal ryke litt og gi lyd fra seg ;). Lykke til med eu-kontroll, det er noe herk! Min skal inn i mai, krysser fingre så jeg blir blå,hehe.... Kos deg med verdens kuleste bil så lenge da... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Desember 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2005 trykket eller mengda du skrudde opp? Justerte matinga på min 1.6, gikk faktisk bedre, men har så sinnsyk hard gange.160 gjor den:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 justerte opp matinga.. :D måtte justere det litt ned igjen.. røykla jo alt sammen.. så ikke bilene bak meg da jeg tråkka pedalen i bånn.. detta her, er en 1.5 dem går utrolig mye dårligere enn en 1.6. hadde en 1.6 før. og den gikk mye mye bedre.. den kjørte jeg i fra opel astra 1.7 turbodiesel med.. hehe.. han ble sur.. hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 noen som har noen nett sider, som dere kan anbefale meg og handle deler på.. ? sota frontlykter og fangere.. og alt mulig til groom bilen.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 faen også.. satte på andre felger i dag. etter jeg hadde byttet bremser.. så kom jeg faen meg ikke en cm avgårde.. så trodde jeg først at bremsene hang på.. pga en vraka calipper.. men nei da.. de gromme calipperne bygger jo så mye utover at dem butta i felgen.. på bmw felgene.. mim felger.. skulle egentlig sette på noen svarte MIM 15 tom i mens.. så da ble det orginal felger igjen.. skal lade opp vinkelslipern og ta vekk litt på calipperen en dag nå.. de nye 7*13 felgene mine passer jo heller ikke, som jeg skulle ha vintergummien på..slipe slipe.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Bare å slipe av litt på ramma på caliperen, måtte jeg gjøre da jeg skiftet, hehe. http://www.autospar.no har litt lykter og sånt, de har klarglasslykter til under tusenlappen, jeg var fornøyd med de jeg hadde jeg, vet ikke om noen andre har noe imot dem...? senkesett har ikke jeg så mye peiling på da...:( Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 jeg har fått tak i justerbare som jeg skal kjøpe.. må bare hente noe penger et sted.. hehe.. da blir det sota lamper fra autospar i hvertfall.. dem så ikke så dumme ut så.. du har ikke ne bra ide på farge på bilen a.. greier ikke helt og bestemme meg jeg.. Hmm, er så mye kult.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 tja, det kommer jo an på hva slags stil du er ute etter da, er du ute etter old-school så er det pastell,grå eller originale volkswagenfarger fra den tiden, ellers til sota lykter så er vel de fleste metallic-farger ( blå-grønn-rød) eller noe sånt. Bare å velge og vrake, jeg skal ha panamabrun L12A jeg, fet old-schoolfarge ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 Arg.. bilen stoppa i går.. :( den bare døde ut.. starta den kom 300 meter og stoppa og samme igjen.. håper ikke toppen har ryki alerede.. hehe. synes det er så bra.. det er orginalt med sprekker i toppen på golf diesel.. eneste som er at det er tollerangse på hvor store dem kan være fra møller.. hehe.. så nå må jeg ut og skru.. Brr kaldt jo.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Desember 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2005 noen som vet om en 1.6 diesel motor.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg