henning_dt85 Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 skift motor! Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 jeg har kanskje solt bilen i dag, så får se ann, må jo få tak i en dieselmotor da.. får nok heller bare tak i et annet karroseri til sommeren.. må bare finne et verksted først.. for jeg har jo golf 3 dæsjobord og alt sammen så.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2006 bilen min leker kongen på hæven, natta sov godt lille golf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 se der ja, er det bare å dra å plukke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2006 dakkars liten bil :shake sov godt på den evige motorvei..... R.I.P Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 noen som har lyst på gti stoler eller.? 400 kr eller noe.. eller bytte i en kjip forsterker eller noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2006 noen som har lyst på gti stoler eller.? 400 kr eller noe.. eller bytte i en kjip forsterker eller noe.. har du baksetet og? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Mars 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2006 kan kanskje skaffe det ja.. det er komplett svart gti int.. men da må jeg se om det ligger der enda, for det er jeg ikke helt sikker på.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet April 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2006 prøver en gang til jeg.. noen som skal ha stoler.? selger dem til høystbydne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GOLF(1) Skrevet April 7, 2006 Rapporter Share Skrevet April 7, 2006 prøver en gang til jeg.. noen som skal ha stoler.? selger dem til høystbydne.. Mulig inntresert, det er de som er på bilde på side 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg