m@ts Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Hei er det noen som har komplett ledningsnett inne i bilen til en F motor det må være fra 89 eller nyere noen som har? jeg trenger nå.. Jeg har ledningsnettet fra motoren og inn i bilen + hjernene men mangler resten altså det som er inne i bilen.. MVH Mats Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Det er vel ikke noe som er seperat,og hva skal du med det? Det trengs iallefall ikke...bare å koble seg inn på kontakten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m@ts Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 jo for det gamle lednings nette er det bare rot med og jeg finner ikke ut hvordan jeg skal koble samen det gamle og nye lednings nettet er en kontakt jeg ikke har på det gamle som er på det nye. det er denne kontakta. så da har jeg alle de ledningene som kommer ut av den kontakta skal kobles i hop med det gamle og det er ikke så lett når jeg ikke finner ut hvordan jeg skal koble det i sammen har koblingskjemar og alt men den kontakta er ikke med på hverken innsprut elle tenings koblingsskjema. Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 så da har jeg alle de ledningene som kommer ut av den kontakta skal kobles i hop med det gamle og det er ikke så lett når jeg ikke finner ut hvordan jeg skal koble det i sammen har koblingskjemar og alt men den kontakta er ikke med på hverken innsprut elle tenings koblingsskjema. Hva skal du med kontakter og nytt ledningsnett, når du sitter med skjemaer? Da er det jo bare å finne riktige ledninger, og koble de sammen. Har du litt mindre enn 10 tommeltotter midt i handa, så klarer du det. Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars_b Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=95357 Siter Les signaturreglene: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hilmar Skrevet Desember 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 uansett,er bare tull å ha resten..er vel ikke mange som har hele nettet til en 90 mod 240 liggende som du kan sette avbitertanga i. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m@ts Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Tusen takk lars_b akuratt det jeg trenkte så nå får vi se om det blir noe årning på sakene.. MVH Mats Siter Volvo 940 Lt 96 mod Opel Ascona b 77mod Volvo 240 87mod VW Caddy 86mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg