Reset Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 hva kan jeg gjøre for og og redusere eksos røyken? det er nesten flaut og se hvor mye det ryker fra eksos røret!! :S Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Kva for motor har du? Kan f. eks. justere Co. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 er en 1,8liters forgasser motor.. pierburg! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Er røyken blå, sort eller hvit? Om den er hvit kommer det kjølenvann inn i sylindrene, sannsynligvis defekt toppakning. Om den er blå bruker den sannsynligvis mye olje, dette skyldes trolig dårlige ventiltetninger. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 tror den er mer hvit! :S Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 tror den er mer hvit! :S Og da bruker motoren kjølevann? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 tett igjenn potta. funker best. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 var det ironi ? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 var det ironi ? det funker. men du må ta ut proppen minst en gang pr 10 mil for å slippe ut eksosen. Pass deg, varm eksos under høyt trykk kan være farlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 hmmm... er det ikke noe annet da? det er jo vell ikke normalt at det ryker så mye? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Banalt enkelt men:har du sjekket tilstanden på luftfilteret? Ellers tror jeg rett og slett disse forgassergolfene ryker litt hvitt-min gjør det og bruker hverken vann eller olje og COen er innenfor grensen på EU. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Finnes sånne "low smoke"-produkter laget av blant annet STP som skal helles i bensinen. Om det hjelper eller ikke vet jeg ikke, men du kan jo prøve. Koster rundt hundrelappen på Torshov/BilXtra. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 tja, alle gamle golfer har jo litt hvit eksos, og det luftfilteret som sitter i disse bilene bir jo fortere tett enn man rekker å si "kake". Sjekk det, ellers så må toppen av for å få skiftet pakning. Det er da litt tøft med en bil som ryker litt synes jeg da ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tinntinn Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 hva kan jeg gjøre for og og redusere eksos røyken? det er nesten flaut og se hvor mye det ryker fra eksos røret!! :S du vel ikke tilfeldigvis fjærna lyddemperne? jeg har gjort d og det ryker... vil dette endre seg etter hvert som bilen blir kjørt? står fortiden i garage pga av oppussing... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 det er strakrør på den.. skal ta av toppen og skifte pakninger og hone, jeg skal også se nermere på forgasseren!! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg