Gå til innhold

Woodbeach - Mondeo 98 - Morel,Sinfoni,Evus,Alpine

Ranger emnet


Woodbeach

Anbefalte innlegg

hvordan får du ut ledningene på høytalarene i a stolpen?(sånn? bambam )

 

Tja...det fungerer sikkert det og, men jeg er ikke så treffsikker, så jeg brukte drill :) De mellomtonene (Morel CDM-54) trenger ikke noe kasse bak seg, så jeg kulle latt de henge i patentbånd og de hadde spillt like pent ;) Så trenger dermed ikke tette gjennomføringen inn i a-stolpen.

Honda Prelude 2.0l 4ws 89'

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 119
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvordan gjør du det med trekk på dørene når du setter inn så store høytalere?

Det er enkelt det :) Sette på orginaldekselet ;)

 

Har dog måtte slipe bort litt med Dremel, men det gikk på med litt makt... Har og satt på Morel-gitterne på 9" så dekselet ikke skal ta inni elementet. Dette resulterer i at det blir noe trangt, men det ordnet seg greit når jeg monterte...

Honda Prelude 2.0l 4ws 89'

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Matador: Er endel rundt i Tønsbergs-traktene om dagen... mulig å få hørt litt mer på bilen din nå en da jeg hørte på den hos pål?

 

Mvh Tony

 

hallå! :) blir litt vanskelig da jeg begynner med på ny jobb neste måned og dashen skal ut så jeg kan bytte ut ampene og en del som skal gjøres om og omplaseres, dørene skal plastes og sveise noe rust først før demping og bagasje skal endelig få 4 stk Elate10, da det går mot varmere vær så da trenger jeg ikke min gamle 100kg bass kasse med 2x12" bak i "porscha" min (har så sprek motor i sierran at jeg trenger balast doh )hehe... ampene til diskantene og mellomtonene skal byttes ut med 2 stk Sinfoni 45.2 (har foreløpig kjøpt 1 stk og prøvd den "lenge") men skal få dashen ferdig aller først så frontsettet blir klar ganske kjapp.

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehey! christer jo! detta så meget bra ut christer, nice med 9" i døra !

 

Halla! :) Kult du tok deg tid til å stikke innom tråden min ;)

 

 

 

Til alle: Jeg kommer til å fortsette byggingen så snart vi får det litt varmere i vårt langstrakte land...er så kaldt nå om dagen så er ikke no lurt å stikke ut når man er lettere forkjølet ;)

Honda Prelude 2.0l 4ws 89'

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Oooog DER titta sola fram :D

 

Mange timer søvn og en halvferdig plan for bagasjerom i hodet var medisin nok til å få meg til å stå flerfoldige timer utendørs i dag :)

 

Har pusset litt på a-stolpene og de begynner å bli klare. Har også bestillt kontaktlim av Fleischer og kjøpt inn lakksprøyte. Skal prøve meg på å trekke de i sort vinyl.

 

Litt bilder av dagens økt:

 

Har festa en plate fast i bilen som subben skal stå på med stoore vinkler.

DSC00186.jpg

 

Har ikke bestemt meg for hvilken vei subben skal stå, men skal prøve denne veien først, og om det ikke blir bra nok er det ikke ALL verdens arbeid å snu den :)

DSC00187.jpg

 

Har lagt dempematte fra biltema (30mm) i gulvet på bagasjerommet.

DSC00188.jpg

 

Subben skrudd fast.

DSC00191.jpg

 

Bakveggen skjert til.

DSC00192.jpg

 

Utrolig hvor lang tid slikt faktisk tar... :P Men men...

 

Jeg ser etter en clean enkel look, som ikke er voldsomt oppsiktsvekkende, men som ser bra ut :) rette linjer og vinyl.

 

Det var alt for i dag :) Håper på å få stikki ut i morra og så jeg får fortsatt litt mer ;) Jammen meg på tide!

Honda Prelude 2.0l 4ws 89'

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette så veldig bra ut! Stå på! bare å si fra om du trenger noe hjelp en dag!

I Will Do So Sir!

 

Men liker i grunn å rusle rundt alene i egne tanker :) Er litt sær sånn :P

...men skal ikke se bort fra at jeg kanskje trenger litt hjelp om det blir tett på deadline etterhvert ;)

Honda Prelude 2.0l 4ws 89'

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var visst ikke så flink allikevel...bror kom innom med Farenheit til Playstation2 i går og jeg spillte det i hele da :P det er et av de beste spilla jeg har spillt! Helt rått!

 

Men nok om det :) Kommer nok noen updates utover uka og hvertfall i påsken! :)

Honda Prelude 2.0l 4ws 89'

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilken sub skal du bruke ?

 

Hadde 2 stk Pioneer 3004SPL liggende og ei kasse jeg bygde for en stund tilbake som duger bra nok :) Skal bare spille fra 50Hz og ned, så stiller ikke så innmari høye krav her ;) Men håper på et par Morel Elate 10 etterhvert :) Men det blir nok ikke før til vinteren igjen...

Honda Prelude 2.0l 4ws 89'

Audi A6 1,8T 98'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår